Η ΡΩΣΙΑ ψηφίζει διαδίκτυο με τρέλα!

Κοινοποίηση:
internet-768x630

Πολύ υψηλά ποσοστά καταγράφει η χρήση του διαδικτύου στη Ρωσία, καθώς το 81% των Ρώσων έχει πρόσβαση στο ίντερνετ, ενώ το 65% το χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση!
Αυτό αποκαλύπτει η δημοσκόπηση που πραγματοποίησε το Εθνικό Κέντρο μελέτης Κοινής Γνώμης (WICIOM) στη Ρωσία, ένα ποσοστό πραγματικά εντυπωσιακό.

Σύμφωνα με την ίδια δημοσκόπηση εκτός του 65% που χρησιμοποιεί καθημερινά το διαδίκτυο, το 14% μπαίνει στο διαδίκτυο μερικές φορές την εβδομάδα ή τον μήνα και το 2% πολύ σπάνια.

Αυτοί που χρησιμοποιούν καθημερινά το διαδίκτυο σε ποσοστό 97% είναι άτομα που ανήκουν στην ηλιακή ομάδα 18-24 ετών, άτομα με ανώτερη μόρφωση σε ποσοστό 78%, οι οικονομικά ευκατάστατοι σε ποσοστό 72%, οι κάτοικοι της Μόσχας και της Αγίας Πετρούπολης σε ποσοστό 76%.

Περισσότερο από τέσσερις ώρες συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο σε καθημερινή βάση είναι το 24% των χρηστών. Οι πιο ενεργοί αυτής της κατηγορίας είναι οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών σε ποσοστό 71%, και 25-34 ετών σε ποσοστό 41%.

Οι ηλικίες 35-44 ετών και 45-59 ετών και άνω των 60 ετών μένουν συνδεδεμένα στο διαδίκτυο λιγότερο από τέσσερις ώρες καθημερινά, παρότι χρησιμοποιούν καθημερινά το διαδίκτυο στις ηλικίες αυτές σε ποσοστά 55%,42% και 31% αντίστοιχα.

Περίπου οι μισοί δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο κυρίως στην δουλειά τους ή κατά την φοίτηση τους σε ποσοστά 44% και 68% σε ηλικίες 18-24 ετών. Το 42% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για ταινίες, μουσική και βιβλία.

Ένα ποσοστό μεγαλύτερο του 37% χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ενώ το 36% δηλώνει ότι μέσω του διαδικτύου διευρύνει τους ορίζοντες του και το 35% παρακολουθεί μέσω του διαδικτύου τις εξωτερικές και εσωτερικές ειδήσεις.

Εντυπωσιακό είναι ότι η δημοσκόπηση φανερώνει μείωση του ενδιαφέροντος στη Ρωσία για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω τσατ, φόρουμς και άλλα μέσα επικοινωνεί το 28% των ερωτηθέντων ( το 2014 το ποσοστό αυτό ήταν 31%), νέους φίλους κάνει μόνο το 4% (16% το 2014).

Ακόμη μείωση παρουσιάζει το ποσοστό αυτών που πραγματοποιούν on-line αγορές (2% το 2018 έναντι του 7% το 2014), καθώς και εκείνων που παίζουν on-line παιχνίδια (στο 9% από το 18% το 2014).

Η δημοσκόπηση πραγματοποιήθηκε στις 17 Σεπτεμβρίου , σε δείγμα 1600 ατόμων.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: