ΕΡΤ: «Κατάφερε» ζημιές και με ρεκόρ τηλεθέασης

Κοινοποίηση:
ERT_Mundial2018

Τι και αν βρέθηκε στην κορυφή της τηλεθέασης το μήνα που διεξάγονταν το Μουντιάλ της Ρωσίας; Τι και αν ο τελικός έφτασε κατά μέσο όρο το 63%, πιάνοντας μάλιστα και το απίθανο για τα τηλεοπτικά χρονικά 74,6%.

Η κρατική τηλεόραση, «κατάφερε» να καταγράψει ζημιές – σε ότι αφορά το πρόγραμμα του Μουντιάλ- άνω των 2,7 εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με τις «Τυπολογίες» μόνο τα δικαιώματα της διοργάνωσης κόστισαν στην ΕΡΤ -και σε όλους τους Έλληνες φορολογούμενους- 10.000.000€, όταν οι εισπράξεις από τις διαφημίσεις ανήλθαν στα 7,3 εκ.
Αν συνυπολογιστούν και τα έξοδα παραγωγής (LIVE, αποστολές, αμοιβές, βάρδιες τεχνικού προσωπικού, αργίες κλπ.) εύκολα διαπιστώνει κανείς, ότι τα 2,7 εκ. ευρώ είναι κατά πολύ υψηλότερα.

Αναμένοντας και τις ανάλογες ανακοινώσεις της ΕΡΤ, κύκλοι της αγοράς κάνουν λόγω για απόλυτη εμπορική αποτυχία του Κρατικού καναλιού, με τους ιθύνοντες να αποτυγχάνουν να πουλήσουν ένα το μοναδικό προϊόν, κατεβάζοντας σε μία λαβωμένη αγορά τιμές επιπέδου, του προ κρίσης Μουντιάλ, το 2010. Είναι χαρακτηριστικό πως οι τιμές για να έχει κάποια εταιρεία προβολή σε πακέτο τριών αγώνων με τρία σποτ έφτανε τα 100.000€. Μάλιστα στο πακέτο, ο ένας αγώνας ήταν της επιλογής του διαφημιζόμενου και οι άλλοι δύο του εμπορικού τμήματος της ΕΡΤ!

Όπως είδαν και οι τηλεθεατές, αυτό είχε ως αποτέλεσμα – κυρίως στην πρώτη φάση των αγώνων- κατά τον τηλεοπτικό χρόνο να μεταδίδονται εσωτερικά διαφημιστικά σποτ της ΕΡΤ για πρόγραμμα και υπηρεσίες (hybrid κλπ.)…

Να τονίσουμε πως το Μουντιάλ δεν είναι το μόνο πρόγραμμα που έβαλε μέσα την ΕΡΤ αρκετά εκατομμύρια, αλλά ένα από τα δεκάδες που μεταδίδονται αυτή την εποχή, όπως για παράδειγμα είναι και οι μεταδόσεις των αγώνων της Formula1…

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: