Απανωτές ζημιές… Ο πιο προβληματικός στρατιωτικός εξοπλισμός του ΝΑΤΟ

Κοινοποίηση:
2019-07-14_13-32-26

Μοντέρνο, ακριβό, οπλισμένο και… βρεγμένο. Το νεότερο αεροπλανοφόρο του Βασιλικού Ναυτικού, το Queen Elizabeth του Βασιλικού Ναυτικού, αυτή την εβδομάδα διέκοψε το θαλάσσιο ταξίδι και επέστρεψε στο Πόρτσμουθ λόγω διαρροών. Το μεγαλύτερο πλοίο του βρετανικού στόλου συνεχίζει να ερεθίζει τα νεύρα του πληρώματος: αυτή η αποτυχία δεν είναι η πρώτη. Το RIA Novosti δημοσιεύει μια επιλογή από τα πιο σκανδαλώδη όπλα των χωρών του ΝΑΤΟ με τακτικές δυσλειτουργίες.

To Αεροπλανοφόρο που “βάζει νερά”

Το αεροπλανοφόρο Queen Elizabeth είναι το επικεφαλής σε μια σειρά από δύο πλοία με το ίδιο όνομα. Χτίστηκε σε οκτώ χρόνια, και κόστισε στο βρετανικό θησαυροφυλάκιο 3.100.000.000 λίρες. Το εκτόπισμα του είναι 65.000 τόνοι, 282,9 μέτρα μακρύ και 75 μέτρα πλάτος. Το Queen Elizabeth θα τοποθετήσει μια ομάδα αεροσκαφών περίπου 40 μαχητικά αεροσκάφη – F-35 στην τροποποίηση του πλοίου και ελικόπτερα τύπου Merlin. Τώρα το πλοίο διέρχεται δοκιμές στη θάλασσα, θα πρέπει να ενταχθεί στο στόλο το 2020. Εκτός αν, φυσικά, είναι είναι δυνατόν να διαπιστωθεί και να εξαλειφθεί ο λόγος για τον οποίο το αεροπλανοφόρο «βάζει νερά».

2019-07-14_13-39-41
Σύμφωνα με το Defense News portal αυτή την εβδομάδα τα θαλάσσια τεστ έπρεπε να διακοπούν αφού το νερό πλημμύρισε ένα από τα διαμερίσματα του πλοίου. Εκπρόσωπος του Υπουργείου Αμύνης του Ηνωμένου Βασιλείου ανέφερε ότι υπάρχει “μικρό πρόβλημα στο εσωτερικό σύστημα του πλοίου”. Σύμφωνα με τα βρετανικά ΜΜΕ, ο “Queen Elizabeth” κατάφερε να “βάλει” 200 τόνους θαλασσινού νερού. Φυσικά, για το πλοίο με εκτόπισμα 65.000 τόνων είναι αρκετά λίγο, αλλά οι δοκιμές απέτυχαν.
Αυτή είναι η δεύτερη περίπτωση διαρροής. Το νεότερο βρετανικό αεροπλανοφόρο είχε διαρροή το Δεκέμβριο του 2017, την τρίτη μέρα του τεστ. Επίσης αποκάλυψε ένα πρόβλημα με μία από τις προπέλες, και το αεροπλανοφόρο πήγε να επισκευαστεί.
Ένα ξεχωριστό θέμα συζήτησης στην Κοινότητα των εμπειρογνωμόνων είναι ο εξοπλισμός επί του σκάφους του εξοπλισμού “του Queen Elizabeth”. Κατά το ίδιο έτος 2017, οι πληροφορίες που διέρρευσαν στον τύπο ήταν ότι οι υπολογιστές στο κέντρο ελέγχου επιχειρήσεων μάχης είχαν εγκαταστήσει το σύστημα Windows XP, πριν από πολύ καιρό το οποίο δεν υποστηρίζεται από τη Microsoft. Αυτό κάνει το “Queen Elizabeth” ευάλωτο στις κυβερνοεπιθέσεις.

Τα προβλήματα των Μαχητικών αεροσκαφών

Η 5η γενιά F-35 μαχητικού τζετ, το οποίο κοστίζει περισσότερο από $55.000.000.000 στην ανάπτυξη, θα γραφτεί στην ιστορία της Αεροπορίας ως ένα από τα πιο προβληματικά Αμερικανικά αεροσκάφη.
Το 2018, το Πεντάγωνο δημοσίευσε μια έκθεση που αναφέρει ότι περίπου χίλια διαφορετικά ελαττώματα δεν είχαν επιδιορθωθεί στο σχέδιο F-35. Ταυτόχρονα, τα 111 από αυτά ανήκουν στην πρώτη κατηγορία πολυπλοκότητας, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να οδηγήσουν στον θάνατο του πιλότου ή του σοβαρού του τραυματισμού. Συγκεκριμένα, οι συντάκτες της έκθεσης παρατήρησαν ότι η πτήση σε καταιγίδα απειλεί το αεροσκάφος με την καταστροφή του ανεμόπτερου λόγω της αφθονίας του πλαστικού στη δομή του , καθώς και της έκρηξης των δεξαμενών καυσίμων. Επιπλέον, οι πιλότοι του F-35 παραπονιούνται για ζάλη, μούδιασμα των δακτύλων και αποπροσανατολισμό, γεγονός που υποδηλώνει πείνα οξυγόνου κατά τη διάρκεια της πτήσης.

2019-07-14_13-48-54

Το αεριοθούμενο F-35A
Παλαιότερα, υπήρχαν τέτοιες ελλείψεις όπως το σύστημα ατελούς καταπέλτη, επικίνδυνο για πιλότους που ζυγίζουν λιγότερο από 75 κιλά, η ταλαιπωρία του εξοπλισμού κράνους το οποίο έχει τέτοιες διαστάσεις που οι πιλότοι δεν μπορούν να στρέψουν τα κεφάλια τους στο πιλοτήριο, περιορισμένες δυνατότητες του συστήματος νυχτερινής όρασης, μη ικανοποιητικά χαρακτηριστικά των αεροηλεκτρονικών αισθητήρων και ούτω καθεξής.
Και τον Ιανουάριο του 2019, ο Μπλούμπεργκ δημοσίευσε μια έκθεση του Πενταγώνου για κρίσιμα προβλήματα με την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα του αεροσκάφους, την ακρίβεια των όπλων του και τις ατέλειες του λογισμικού. Συγκεκριμένα, αποδείχθηκε ότι η υψηλής τεχνολογίας επίστρωση, η οποία κάνει τους μαχητές αόρατους σε εχθρικά ραντάρ, εξαντλείται γρηγορότερα από το αναμενόμενο. Ωστόσο, το Πεντάγωνο συνεχίζει να προμηθεύεται αυτά τα αεροσκάφη και να τα πωλεί χωρίς σταμάτημα στους στενότερους συμμάχους του.

“Χοντρό” BMP

Το νέο πολεμικό όχημα “Πούμα” του Γερμανικού πεζικού το οποίο εισήλθε σε υπηρεσία τον Απρίλιο του 2015, το Γερμανικό στρατιωτικό τμήμα δεν ήθελε να το αγοράσει για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ο υπουργός Αμύνης Τόμας ντε Μαϊζιέρε δήλωσε ότι το ομόσπονδο τμήμα δεν θα διατάξει αυτά τα BMPs μέχρι οι προγραμματιστές να έχουν φτιάξει μια σειρά από σοβαρές ατέλειες.
Οι δοκιμές των πέντε αυτοκινήτων αποκάλυψαν προβλήματα με τα συστήματα νυχτερινής όρασης και διαχείρισης πυρός , και ο οδηγός είχε φτωχή θέα. Ορισμένες από τις ελλείψεις έχουν εξαλειφθεί, το “πούμα” έχει υιοθετηθεί, αλλά συνεχίζει να επικρίνεται.
Πούμα BMP

Το κύριο μειονέκτημα των εμπειρογνωμόνων BMP αποκαλούν την περίσσεια μάζα μάχης -43 τόνοι, η οποία είναι συγκρίσιμη με τη Ρωσική κύριο τάνκ μάχης T-90. Αυτό καθιστά δύσκολη τη μεταφορά του πούμα αεροπορικώς, καθώς επίσης επηρεάζει αρνητικά την επιχειρησιακή και τακτική κινητικότητα του μηχανήματος
Ένας άλλος λόγος για την κριτική είναι το ύψος του BMP, φθάνοντας 3,1 μέτρα. Αυτό είναι, το “πούμα” είναι ακόμα ψηλότερο από το τάνκ Leopard-2 και είναι πολύ ευάλωτo σε αντι-τανκς όπλα. Και για το επιδόρπιο: ένα BMP κοστίζει περίπου 9.000.000 ευρώ-είναι μάλλον το πιο ακριβό όχημα στην τάξη του. Η τεχνική κατάσταση του “πούμα” που παρέχεται στα στρατεύματα είναι επίσης ντροπιαστική. Το 2018, η εφημερίδα του Ντι Χάρι έγραψε ότι από 71 BMPs που ανατέθηκαν ένα χρόνο νωρίτερα, μόνο 27 οχήματα βρίσκονταν σε κίνηση.

“Το Χρυσό” αντιτορπιλικό

Τα “αόρατα αντιτορπιλικά” του Ναυτικού των ΗΠΑ αποτελούν σαφές παράδειγμα του πόσο υπερβολικές φιλοδοξίες έχουν οδηγήσει σε περισσότερα από μέτρια αποτελέσματα. Το Πεντάγωνο αναμένεται να λάβει 32 πλοία αυτού του τύπου και να πληρώσει $40.000.000.000. Ωστόσο, η τιμή αυξήθηκε με αστρονομικό ρυθμό. Η διαταγή μειώθηκε σε 24 αντιτορπιλικά, μετά σε επτά. Ως αποτέλεσμα, ο στόλος περιορίστηκε μόνο σε τρία πλοία αξίας $4.400.000.000 το καθένα.
Tο αντιτορπιλικό της σειράς DDG-1000 ξεκίνησε στις 16 Οκτωβρίου 2016. Μια βδομάδα αργότερα, καθυστέρησε στη διώρυγα του Παναμά. Το κύριο σύστημα προώθησης χάλασε: το θαλάσσιο νερό μπήκε στα ρουλεμάν που συνδέουν τις επαγωγικές μηχανές του πλοίου με τους άξονες κίνησης. Και οι δύο άξονες βγήκαν εκτός τάξης, και στην συνέχεια συνετρίβη στον τοίχο του καναλιού. Το πλοίο ρυμουλκήθηκε επισήμως στην πλησιέστερη ναυτική βάση για επισκευή.
Και τον Δεκέμβριο του 2017 κατά τη διάρκεια των εξετάσεων υπήρχαν προβλήματα για τον νεότερο αδελφό του DDG-1001.
Ο τύπος των ΗΠΑ σημείωσε ότι το αντιτορπιλικό είχε “αποτυχημένα αρμονικά φίλτρα για την προστασία του ευαίσθητου ηλεκτρικού εξοπλισμού από ανεπιθύμητες διακυμάνσεις ενέργειας”, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα το πλοίο να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα σύνθετο ηλεκτρικό δίκτυο στο υψηλά φορτία. Οι δοκιμές διακόπηκαν , το πλοίο επέστρεψε στο ναυπηγείο για επισκευές. Εκτός αυτού, το Πεντάγωνο εξακολουθεί να μην προσφέρει εναλλακτική λύση στα ακριβά 155 χιλιοστόμετρα του LRLAP (800 χιλιάδες δολάρια ανά μονάδα) με τα οποία θα πυροδοτεί η εγκατάσταση πυροβολικού Zamvolta.

https://ria.ru, tokoutsavaki.blogspot.com

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

1 Comment

  1. Ρε παιδιά το άθρο είναι απο Ρωσικό site οπότε όλα τα οπλά του ΝΑΤΟ θα τα βγάλει άχρηστα!!!Ας μας πουν οι Ρωσοι και για το δικό τους σαράβαλο αεροπλανοφόρο (ένα μόνο έχουν) που είναι εντελώς ξεπερασμένο και χαλάει συνεχώς.Και μάλιστα τώρα είναι πάλι για μήνες σε συντήρηση.Και να μας πουν για τα πυρηνικά τους υποβρύχια που μενούν στο βυθό και παίρνουν στον άλλον κόσμο τους Ρώσους νάυτες και μετά μιλάμε και για τα όπλα των δυτικών.

Comments are closed.