Αλλάζουν τα δεδομένα για τη smart;

Κοινοποίηση:
Smart-fortwo-tsiro-1000

Η Daimler, η εταιρεία που κατέχει τις Mercedes-Benz και smart, έχει νέα σχέδια για την μάρκα αυτοκινήτων πόλης. Η smart είναι ήδη κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης στη Βόρεια Αμερική κάτι που θα ισχύσει και στην Ευρώπη μέχρι το 2022, όμως δεν αποκλείεται στο άμεσο μέλλον η εταιρεία να σταματήσει να υπάρχει.

Μια νέα έκθεση από το περιοδικό Automobile Magazine δείχνει ότι η Daimler θα μπορούσε να σταματήσει τη smart επειδή η Renault δεν είναι διατεθειμένη να συνεχίσει τη συνεργασία μαζί της. Επί του παρόντος, οι δύο εταιρείες μοιράζονται μια κοινή πλατφόρμα για τα αυτοκίνητα πόλεων Twingo / ForFour, αλλά μόλις φτάσει στο τέλος του κύκλου η συγκεκριμένη συνεργασία, οι Γάλλοι δεν φέρονται διατεθειμένοι να συνεχίσουν. Σύμφωνα με την αναφορά, το αρχικό σχέδιο λέει πως το smart θα τερματιστεί το 2026, εκτός αν μια άλλη εταιρεία δείξει ενδιαφέρον για μια πιθανή νέα συνεργασία. Η πηγή μας αναφέρει την Geely ως πιθανό εταίρο, αλλά δεν μπορούμε να πούμε τίποτα για μια εταιρική σχέση αυτή τη στιγμή.

Εάν η smart εξαφανιστεί από την αυτοκινητοβιομηχανία, η Mercedes-Benz θα έχει δύο επιλογές. Θα μπορούσε είτε να εγκαταλείψει πλήρως τη μικρή κατηγορία είτε να κυκλοφορήσει ένα μοντέλο υπό-Α-Class προκειμένου να ανταγωνιστεί τη MINI και το Audi A1. Η τελική απόφαση θα πρέπει να ληφθεί μέχρι το 2021 όταν η νέα γενιά Α-Class θα τεθεί στο σχεδιαστήριο. Το τρέχον πρότυπο μοντέλο της εταιρείας θα μετακινηθεί σε μια νέα πλήρως κλιμακούμενη αρχιτεκτονική, η οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη ενός μελλοντικού “μωρού” της εταιρίας. Αυτό ακούγεται σαν μια αρκετά δυνατή επιλογή επειδή η επονομαζόμενη πλατφόρμα MX1 καλύπτει ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία, υβριδικά συστήματα plug-in και συμβατικά αυτοκίνητα που λειτουργούν με ICE.

Η μικρή Mercedes μπορεί να προσφερθεί σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, σύμφωνα με το περιοδικό Automobile Magazine – U-Class City, U-Class Shuttle και U-Class Cargo. Το πρώτο αποτελεί ένα παραδοσιακό μίνι με τρεις και πέντε θύρες, το δεύτερο είναι ένα κοινό όχημα κατ ‘απαίτηση και το τρίτο είναι ένα μικρό φορτηγό.

Smart-fortwo-tsiro-640

Του Γιάννη Τσιρογιάννη

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: