ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΑΣ-ΕΤΣΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΘΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΝΘΛΙΨΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Coudenhove-Kalergi -ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΟΛΟ-ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ MAKELEIO.GR ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΣΕ ΠΟΙΟ ΓΚΡΕΜΟ ΘΑ ΠΕΣΟΥΜΕ

    Κοινοποίηση:
    KALERGI

    Νίκου Καντζούρα-Γρηγόρη Πέτρου

    Aνάλυση του έργου

    ADEL ( Η ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ )

    του

    Richard Nikolaus Coudenhove-Kalergi

     

    Μετάφραση-Ερμηνευτικά Σχόλια: Νίκος Καντζούρας

    Επιμέλεια – Εισαγωγική Μελέτη: Γρηγόρης Πέτρου

     

    ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

    ΑΘΗΝΑ 2014

     

    ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ

     

    ……Σήμερα, τον Ελληνικό λαό, αλλά και άλλους Ευρωπαϊκούς λαούς και όχι μόνο, μας ρίχνουν στον σπαστήρα της παγκοσμιοποίησης. Η σύνθλιψη οτι-δήποτε εθνικού, οτιδήποτε πατριωτικού δεν είναι τυχαία, αλλά ακολουθεί τον σχεδιασμό της «παγκόσμιας διακυβέρνησης».

    Οι υπηρέτες της παγκοσμιοποίησης, χρησιμοποιώντας το «αλάθητο του Πάπα», αλλά και την λογική του Προκρούστη, τοποθετούν τους λαούς και τα έθνη στην προκρούστια κλίνη.

    Μια ηγετική εξουσιαστική ομάδα, συνδεόμενη με μυστικιστικές οργανώσεις, χρησιμοποιώντας ανιστόρητους – πλαστογράφους – παραχαράκτες συγ-γραφείς, κατασκευάζει μια εξουσία στηριγμένη στην παραμυθολογία, στον «τιμωρό θεό», στον δεσποτισμό, στον ψευτοπροφητισμό, σε μια «εκ του Θεού εκπορευόμενη αλήθεια».

    Είναι λοιπόν για εμάς σημαντικό και χρήσιμο να γνωρίζουμε, πώς σκέφτονται καθώς και τους σχεδιασμούς των νοσηρών παγκόσμιων εξουσιαστικών κέντρων.

    Όλοι αυτοί οι οποίοι μάχονται οτιδήποτε εθνικό – πατριωτικό – διαφορετικό, ταυτόχρονα υπερασπίζονται τον Αμερικανικό εθνικισμό, τον Ιουδαϊκό εθνικισμό, τον νεοοθωμανικό – ισλαμικό εθνικισμό, τον πανγερμανισμό, ο-δηγώντας την παγκόσμια κοινωνία σε σύγχρονο μεσαίωνα, με βασικό όπλο τον Νατοϊκό Μεσσιανισμό.

    Σε αυτό το εξουσιαστικό πλαίσιο, ο Coudenhove, απόγονος γασμούλων (α-πόγονος μικτού γάμου Φράγκων και Ελλήνων, κυρίως Ελληνίδων), χρησι-μοποιεί την συρραφή δοξασιών, δήθεν θεόπνευστων έργων τύπου Αποκά-λυψης του Ιωάννη, για να υπηρετήσει την Παγκόσμια Διακυβέρνηση, με στόχο μια θρησκεία – μια γλώσσα – ένα νόμισμα – μια παγκόσμια δικτατορία, επενδυμένη με «δημοκρατικό» μανδύα, ζωντανό δημιούργημα ενός άγ-νωστου – τιμωρού Θεού.

    Στόχος λοιπόν όλων αυτών των συγγραφέων, είναι η αλλοίωση της ιστορικής μνήμης, των εθνικών γλωσσών (κυρίως της Ελληνικής, η οποία είναι η μητέρα των γλωσσών), των πληθυσμών μέσω της μετανάστευσης, με στόχο τον έλεγχο των χώρων και την καταστροφή των χωρών.

     

    ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ Richard Nikolaus von Coudenhove-Kalergi

     

    Ο Richard Nikolaus Eijiro von Coudenhove-Kalergi (1894-1972) ήταν Αυστρι-ακός κόμης, πολιτικός και φιλόσοφος και θεωρείται ο κύριος εμπνευστής της ιδέας της Ευρωπαϊκής Ένωσης με την δημιουργία της λέσχης ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ όπου ήταν πρόεδρος για 49 χρόνια.

    Ο πατέρας του Heinrich von Coudenhove-Kalergi, ήταν διπλωμάτης καριέρας, η δε μητέρα του ήταν η Γιαπωνέζα Mitsuko Aoyama, κόρη ενός μεγα-λεμπόρου έργων τέχνης και επιχειρηματία πετρελαίων στο Τόκυο.

    Λόγω της ιδιότητας του πατέρα του ο Richard Nikolaus Coudenhove-Kalergi ταξίδεψε σε πολλά μέρη του κόσμου και μιλούσε πολλές γλώσσες.

    Οι ρίζες της οικογένειας Coudenhove-Kalergi είναι από πολλές χώρες της Ευρώπης. Η οικογένεια έχει ρίζες από το Βέλγιο, την Ελλάδα, την Πολωνία, την Νορβηγία, την Γαλλία και την Γερμανία.

    Βασικά το όνομα Coudenhove είναι Φλαμανδικό. Οι πρόγονοί του εγκατασ-τάθηκαν στην Αυστρία κατά την Γαλλική Επανάσταση.

    Το όνομα Kalergi προέρχεται κυρίως από την βυζαντινή αυτοκρατορία και εμφανίζεται στην Βενετία και στην Κρήτη.

    Ο Richard Coudenhove-Kalergi σπούδασε στην Theresianische Akademie της Βιέννης από το 1908 έως το 1913.

    Έχει επηρεασθεί κυρίως από τους Rudolf Kjellén, Oswald Spengler, Arthur Schopenhauer, Friedrich Nietzsche και Helena Blavatsky .

    Το 1920 εισήλθε στη Μασονική Στοά της Βιέννης όπου έφτασε στους ανώ-τατους βαθμούς.

    Ο Coudenhove-Kalergi θεωρείται ο ιδρυτής του πρώτου κινήματος για μία Ενωμένη Ευρώπη. Το 1922 ίδρυσε το κίνημα της Πανευρώπης.

    Το βιβλίο Πανευρώπη με τις αρχές και τις προτάσεις του κυκλοφόρησε το 1923.

    Μερικά βασικά στοιχεία του βιβλίου έχουν ως εξής:

    • Ενοποίηση της Ευρώπης με οιονδήποτε τρόπο για την σωτηρία των λαών.

    • Κατάργηση όλων των δυνάμεων που αντιστέκονται στην Ένωση σε κάθε κράτος.

    • Δικαστική πρωτοβουλία σε κάθε κράτος γι’ αυτούς οι οποίοι δεν συμφωνούν με την Ένωση και θεώρηση αυτών ως εχθρών.

    • Ποινή για τους πατριώτες σε κάθε κράτος αφού θα θεωρούνται προ-δότες της Ευρωπαϊκής ιδέας.

    • Μείωση αλλά και παραχώρηση της εδαφικής κυριαρχίας του κάθε κράτους στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    • Σταδιακή εξαφάνιση όλων των εθνικών αμυντικών βιομηχανιών

    • Προοδευτική κατάργηση των συνόρων.

    • Προοδευτική κατάργηση των γλωσσών μέσω προώθησης μίας κοινής γλώσσας.

    • Προώθηση του Ευρωπαϊκού Έθνους και της Ευρωπαϊκής Εθνικής Συ-νείδησης.

    • Δημιουργία υπερ-οργανισμών για να προωθούνται άνευ συγκατάθε-σης των λαών οι σκοποί της Ένωσης.

     

    Μετά την προσάρτηση της Αυστρίας από την Γερμανία το 1938 δραπέτευσε στη Γαλλία, αλλά όταν οι Γερμανοί εισέβαλλαν στην Γαλλία το 1940 δραπέ-τευσε στις ΗΠΑ απ’ όπου επέστρεψε το 1945.

    Συνέχιζε να προπαγανδίζει για την πλήρη ένωση της Ευρώπης και την εξα-φάνιση των διάφορων ‘ενοχλητικών’ εθνικών ομάδων της Ευρώπης.

    Οι απόψεις για την Ενωμένη Ευρώπη μπορούν να χαρακτηρισθούν ως δογματικές/μεσσιανικές με την έννοια ότι η εκάστοτε εξουσία που προτείνει δεν προέρχεται από την βάση του λαού αλλά προτείνει δήθεν καθαρές λύσεις με ομιχλώδες και ύποπτο υπόβαθρο.

    Σήμερα στην Ευρωπαϊκή Ένωση δίδεται βραβείο με το όνομά του.

     

    ΕΙΣΑΓΩΓΗ

     

    Το παρόν βιβλίο με τίτλο ‘ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΡΙΣΤΟΚ-ΡΑΤΙΑΣ’ είναι η επιστημονική προσέγγιση με αποδείξεις και στοιχεία -μέσω της μετάφρασης με εκτενή σχόλια-του έργου ADEL-Η ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ- του RICHARD NIKOLAUS COUDENHOVE-KALERGI που εκδόθηκε το 1922.

    Μέσα από την ανάλυση του έργου, που είναι το πρώτο του συγγραφέα α-ναδεικνύεται η πολιτική και η εξουσία σε σχέση με τις τότε επικρατούσες θρησκείες στην Ευρώπη δηλαδή τον Χριστιανισμό και τον Ιουδαϊσμό.

    Αναδεικνύει τον Ιουδαϊσμό σαν τον μοναδικό εργαλείο για την ανάπτυξη και λύτρωση των ανθρώπων τους έχοντες άμεση σχέση με το Ιουδαϊκό Πνεύμα (μέσω της Ιουδαϊκής θρησκείας) και να είναι αυτοί οι de facto ηγέτες της επόμενης ημέρας η οποία θα είναι αυτή του Σοσιαλισμού (όπως τον βλέπει ο ίδιος και όχι όπως την φαντάζεται ο μέσος άνθρωπος).

    Στην ανάλυση αυτή λείπει παντελώς το ελληνικό πνεύμα και οι αξίες του Ελ-ληνισμού ή όταν αυτές αναφέρονται είναι υποβιβασμένες.

    Το βιβλίο ADEL-Η ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ- δεν θα είχε τόση αξία, καθώς φαίνε-ται κατά την άποψή μας ότι είναι συρραφή πολλών διαφορετικών κειμένων-αν δεν συνέβαινε ο συγγραφέας του να είναι ο εμπνευστής και ιδρυτής της ΠΑΝΕΥΡΩΠΗΣ, μιας λέσχης που αργότερα έγινε μόδα σε όλη την προπολεμική Ευρώπη μέσω των εκδόσεων και των περιοδικών της.

    Το 1923 εκδίδεται το τέταρτο έργο του συγγραφέα με τίτλο ‘ΠΑΝΕΥΡΩΠΗ’ όπου εκεί ολοκληρώνονται οι σκέψεις του συγγραφέα για την Ηνωμένη Ευ-ρώπη όχι των Εθνών αλλά των πολιτών της Ευρώπης.

    Σημειώνουμε ότι στο έργο ‘ΠΑΝΕΥΡΩΠΗ’ ακολουθεί τις απόψεις του Φαλμε-ράυερ για την καταγωγή των Ελλήνων, ως επίσης αναφέρει τον Αλέξανδρο ως ΗΜΙΕΛΛΗΝΑ.

    Το βιβλίο ΠΑΝΕΥΡΩΠΗ έχει μεταφρασθεί και κυκλοφορήσει σχεδόν σε όλες τις χώρες τις Ευρώπης, σε αντίθεση με το έργο ADEL-Η ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ που κυκλοφόρησε μόνον στην Γερμανία το 1922 και το 1925 (σαν μέρος μιας πολιτικής τριλογίας με τίτλο ‘ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΙΔΕΑΛΙΣΜΟΣ’) και δεν εκδόθηκε ποτέ σε άλλη χώρα. Οι λόγοι είναι πολλοί. Εμείς απλώς θεωρούμε ότι αυτό οφείλεται στις αναφορές για την Γαλλική επανάσταση, την Ρωσική (Μπολσεβίκικη) του 1917, στην ανεπιτυχή Γερμανική του 1918 και στη συσ-χέτιση των ηγετών τους με τους Ιουδαίους του Πνεύματος.

    Το έργο ADEL-Η ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ- έχει την δομή σφιχτού κειμένου με πολλά θέματα σε κατάσταση γρίφου και άλλα αναλυόμενα με τελείως δια-φορετικό τρόπο από τον συνήθη.

     Τα κεφάλαια του έργου ADEL-Η ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ- είναι δέκα.

     

    ……Στο τέταρτο κεφάλαιο του έργου με τίτλο ‘ΕΝΔΟΓΑΜΙΑ-ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ’ συγκρίνει τους γενετικά καθαρούς με αυτούς που προέρχονται από διαστα-ύρωση διαφόρων φυλών ή διαφορετικών εθνικών ομάδων.

    Χαρακτηριστικά γνωρίσματα της ενδογαμίας:

     

    • Αφοσίωση

    • Υιικός Σεβασμός (Σεβασμός ή Ευσέβεια υιού προς τους Γονείς)

    • Έννοια (αίσθηση, πνεύμα) της Οικογένειας

    • Ανθεκτικότητα, Πείσμα, Ενέργεια, Άγνοια

    • Δύναμη των Προκαταλήψεων, Έλλειψη Αντικειμενικότητας, Στενότητα του Ορίζοντα.

     

    Χαρακτηριστικά γνωρίσματα της διασταύρωσης:

    • Αδυναμία Χαρακτήρα

    • Έλλειψη Αναστολών, Αδυναμία Βούλησης, Έλλειψη Ανθεκτικότητας

    • Ασέβεια υιού προς Γονείς και Έλλειψη Αφοσίωσης

    • Ευστροφία, Πνευματική Ετοιμότητα, Ελευθερία από Προκαταλήψεις και Ανοιχτούς Ορίζοντες.

    Μετά από διάφορους ισχυρισμούς καταλήγει στα παρακάτω συμπεράσματα:

    1. Η Ευρασιατική-Νεγροειδής φυλή του Μέλλοντος, παρόμοια στην εξωτερική εμφάνιση με τους Αρχαίους Αιγύπτιους, θα αντικα-ταστήσει την πολυμορφία των Λαών με την πολυμορφία των Προσωπικοτήτων.

     

    2. Πρόδρομος του Πλανητικού Ανθρώπου του Μέλλοντος στη σύγ-χρονη Ευρώπη είναι ο Ρώσος ως Σλαβο-Ταταρο-Φινλανδικός Μι-γάς. επειδή από όλους τους Ευρωπαϊκούς Λαούς, έχει την ελά-χιστη φυλετική καθαρότητα.

     

    3. Η Ενδογαμία δημιουργεί Χαρακτηριστικούς Τύπους, η Διασταύ-ρωση Πρωτότυπες Προσωπικότητες.

     

    ……Στο πέμπτο κεφάλαιο με τίτλο ΄ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΝΟΟΤ-ΡΟΠΙΑ’ συγκρίνει την παγανιστική με την χριστιανική νοοτροπία. Η έννοια του παγανισμού είναι ταυτόσημη με την έννοια του εθνισμού χωρίς όμως να την αναφέρει αλλά προσδίδει κακή χρήση στην έννοια παγανισμός όπως δημιουργήθηκε και εδραιώθηκε επί εκατοντάδες χρόνια από τους χριστιανούς για τους μη χριστιανικούς γηγενείς λαούς.

     

    Χαρακτηριστικά γνωρίσματα της παγανιστικής νοοτροπίας:

    • Ο Xωριατoβαρβαρισμός και η Ενδογαμία ευνοούν την ανάπτυξη του Εθνισμού.

    • Αξιωματικοί, Γαιοκτήμονες , Αποικιοκράτες, Βιομήχανοι είναι οι διακεκριμένοι αντιπρόσωποι του σύγχρονου Εθνισμού.

    • Η Ενεργητικότητα, η Γενναιότητα, το Μεγαλείο, η Ελευθερία, η Ισ-χύς, η Δόξα και η Τιμή είναι τα Ιδεώδη του Εθνισμού.

    • Ο Εθνισμός είναι ένα σύμπτωμα της Πολιτιστικής Νεότητας.

     

    Χαρακτηριστικά γνωρίσματα της χριστιανικής νοοτροπίας:

     

    • Ο Αστικός Πολιτισμός και η Μείξη ευνοούν την ανάπτυξη της

    Χριστιανικής Νοοτροπίας.

    • Οι πλέον περίοπτοι εκπρόσωποι των χριστιανικών ιδεών, που στην σύγχρονη αναγέννηση τους ονομάζονται Ειρηνισμός (Πασι-φισμός) και Σοσιαλισμός, είναι οι Ιουδαίοι.

    • Σχεδόν το σύνολο της Ευρωπαϊκής ηθικής έχει τις ρίζες του στον Ιουδαϊσμό.

    • Η Αγάπη, η Πραότητα, η Ταπεινότητα, η Συμπόνια και η Αυτα-πάρνηση είναι τα Χριστιανικά Ιδεώδη.

    • Ο Χριστιανισμός ένα σύμπτωμα της Πολιτιστικής Ενηλικίωσης.

    • Ο Χριστιανισμός και ο Σοσιαλισμός είναι διεθνή προϊόντα της μεγαλούπολης.

    • Ο Χριστιανισμός και ο Μπολσεβικισμός είναι δύο προσπάθειες, για να οικοδομηθεί ένα Βασίλειο του Θεού (γήινος παρά-δεισος).

     

     

    ….Στο κεφάλαιο έξι με τίτλο ‘ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΑΝΤΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΜΕ ΞΙΦΟΣ’ αναπτύσσονται οι ιδέες του συγγραφέα για επιβολή εξουσίας δια μέ-σου του πνεύματος αρχίζοντας από τα χρόνια της ιπποσύνης μέχρι και τις αρχές του εικοστού αιώνα και περιλαμβάνει όλα τα μεγάλα γεγονότα μέχρι την Οκτωβριανή (μπολσεβίκικη) επανάσταση.

    Χαρακτηριστικά σημεία από αυτό το κεφάλαιο:

    • Η Δημοκρατία βασίζεται στην αισιόδοξη προϋπόθεση, ότι μία Πνευματική Ευγένεια θα μπορούσε να αναγνωριστεί (προσδιο-ριστεί, γίνει διακριτή) και να εκλεγεί από την Πλειοψηφία του Λαού.

    • Ένα τελικό στάδιο του στόχου για την κατάκτηση της Εξουσίας απο-τελεί ο Ρωσικός Μπολσεβικισμός.

    • Ο αγώνας ανάμεσα στον Καπιταλισμό και τον Κομμουνισμό για την Κληρονομιά των Ηττημένων (κατακτημένων) Ευγενών του Αίματος είναι ένας πόλεμος αδελφοκτόνος της Νικηφόρας Ευγέ-νειας του Μυαλού.

    • Τα γενικά επιτελεία και των δύο μερών στρατολογούνται από τον Πνευματικό Φυλετικό Ηγέτη της Ευρώπης: την Ιουδαϊκή Κοι-νότητα (Λαό).

     

    …Στο έβδομο κεφάλαιο με τίτλο ‘ΤΟ ΛΥΚΟΦΩΣ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ’ αναλύονται οι αιτίες της πτώσης των Ευγενών.

    Χαρακτηριστικά σημεία από αυτό το κεφάλαιο:

    • Η Δημοκρατία αναπτύχθηκε από αμηχανία (σύγχυση): ως εκ το-ύτου οι άνθρωποι δεν θέλουν την Ευγένεια, όχι γιατί δεν την βρήκαν αλλά επειδή δεν βρήκαν καμία Ευγένεια (την τάξη των Ευγενών) .

    • Μόλις μία νέα, αληθινή Ευγένεια θα σχηματισθεί (βρεθεί), η Δη-μοκρατία θα εξαφανιστεί από μόνη της.

    • Όπως ο Ρήτορας της αρχαιότητας, έτσι είναι ο Δημοσιογράφος της εποχής μας στο κέντρο της κρατικής μηχανής.

    • Το Σχολείο και ο Τύπος είναι τα δύο σημεία όπου ο κόσμος θα μπορούσε αναίμακτα, να ανανεωθεί και να εξευγενιστεί χωρίς επιβολή βίας.

    • Το Σχολείο τρέφει ή δηλητηριάζει την ψυχή του παιδιού. ο Τύπος τρέφει ή δηλητηριάζει την ψυχή των ενηλίκων.

     

    …..Στο έννατο κεφάλαιο με τίτλο ‘ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΕΞ’ΑΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ’ αναλύει την Ευγένεια και καταδεικνύει τους Ηγέτες του μέλλοντος.

    Χαρακτηριστικά σημεία από αυτό το κεφάλαιο:

    • Η ανθρωπότητα για να πάει προς τα εμπρός, θα χρειασθεί Ηγέτες, Διδασκάλους, Οδοδείκτες (Καθοδηγητές).

    • Χωρίς Ευγένεια καμία εξέλιξη.

    • Η Ευδαιμονιστική Πολιτική μπορεί να είναι η Δημοκρατική – η Εξελικτική Πολιτική πρέπει να είναι Αριστοκρατική.

    • Δύο Ποιοτικές Φυλές είναι ανερχόμενες : η εξ Αίματος Ευγένεια και ο Ιουδαϊκός Λαός.

    • Γνώσεις και απόψεις είναι πιο εύκολο να δημιουργήσεις και να διαλύσεις απ’ ότι τις ιδιότητες του Χαρακτήρα και την κατεύ-θυνση της Βούλησης (Θέλησης).

     

    …..Στο δέκατο και τελευταίο κεφάλαιο με τίτλο ‘ΙΟΥΔΑΪΚΟΣ ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛ-ΛΟΝΤΙΚΗ ΕΥΓΕΝΕΙΑ’ αναλύεται η σχέση των Ιουδαίων με το περιβάλλον και προσδιορίζονται τελεσίδικα σαν η μελλοντική Πνευματική Τάξη των Ευγενών.

    Χαρακτηριστικά σημεία από αυτό το κεφάλαιο:

    • Οι κύριοι φορείς Ευγένειας του Μυαλού, του Κεφαλαιοκρατισ-μού, της Δημοσιογραφίας και της Λογοτεχνίας, είναι Ιουδαίοι.

    • Η υπεροχή του Πνεύματός τους, τούς προορίζει να καταστούν σε ένα κύριο παράγοντα της μελλοντικής Ευγένειας.

    • Κατά την διάρκεια της πρώτης χιλιετίας του ημερολογίου μας ει-σήλθαν στην Ιουδαϊκή κοινότητα Πίστης, ο βασιλιάς, η αριστοκ-ρατία και ο λαός των Μογγόλων Χαζάρων, των κυρίαρχων (εξο-υσιαστών) της Νότιας Ρωσίας.

    • Επί μία χιλιετία η χριστιανική Ευρώπη με ανείπωτες (αχαρακτή-ριστες) διώξεις (διωγμούς) προσπαθεί να εκριζώσει (εξολοθρεύ-σει) τον Ιουδαϊκό λαό.

    • Έτσι τελικά από όλες αυτές τις διώξεις (διωγμούς), αναδύθηκε (προέκυψε) μία Μικρή Κοινότητα σκληραγωγημένη.

    • Αντί να εξολοθρευθεί η Ιουδαϊκή Κοινότητα, η Ευρώπη ενάντια στην θέληση της, την εξευγένισε δια μέσου αυτής της διαδικασίας επιλογής και την ανέθρεψε (μόρφωσε) ώστε να γίνει ένα ηγετικό έθνος του μέλλοντος.

    • Μία νέα Φυλή Ευγενών απονεμήθηκε από την Πνευματική Χάρη.

    • Η Ιουδαϊκή Κοινότητα είναι η νέα Ευγένεια; Όχι. αλλά: ο Ιουδαϊκός Λαός είναι η μήτρα από την οποία αναδύεται μία νέα Πνευματική Ευγένεια της Ευρώπης.

    • Η φύση αυτών των ανδρών και γυναικών, που προσπαθούν να λυτ-ρώσουν (απελευθερώσουν) και να αναγεννήσουν την ανθρωπότητα, είναι μία ασυνήθης (παράξενη, περίεργη) σύνθεση θρησκευτικών και πολιτικών στοιχείων.

    • Αυτά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα ,που κάποτε είχαν γίνει οι δημιουργοί του Παγκόσμιου Χριστιανικού Κινήματος, σήμερα τα τοποθετούμε στην κορυφή των βασικών αρχών του Σοσιαλιστι-κού (Κινήματος).

    • Ο Σύγχρονος Αντισημιτισμός είναι ένα από τα πολλά φαινόμενα της αντίδρασης των μετρίων κατά των εξαιρετικών• είναι μία σύγχρονη μορφή εξοστρακισμού, που εφαρμόζεται εναντίον ενός ολόκληρου Λαού.

    • Σε μία πιο ειρηνική Ευρώπη του μέλλοντος η Ευγένεια θα απαλείψει (εξαλείψει, αφαιρέσει, μεταβάλλει) τον Πολεμικό της Χαρακτήρα και θα τον ανταλλάξει με ένα Πνευματικό-Ιερατικό Χαρακτήρα.

    • Σε μία Ανατολίτικη (προσανατολισμένη νοοτροπιακά στην ανα-τολή) Ευρώπη οι μελλοντικοί Αριστοκράτες θα μοιάζουν (θα εί-ναι παρόμοιοι) περισσότερο με έναν Βραχμάνο και έναν Μανδα-ρίνο παρά με έναν Ιππότη.

     

     

    …..Στο τέλος του βιβλίου υπάρχει ο επίλογος όπου συνοψίζονται κατά κά-ποιον τρόπο οι ιδέες του συγγραφέα.

    Χαρακτηριστικά σημεία από αυτήν την επισκόπηση:

    • Ο Ευγενής άνθρωπος του μέλλοντος δεν θα είναι ούτε Φεουδάρχης ούτε Ιουδαίος, ούτε Μεσοαστός ούτε Προλετάριος: θα είναι Συνθετικός.

    • Οι Φυλές και οι Τάξεις υπό τη σύγχρονη έννοια θα εξαφανιστούν, θα παραμείνουν οι Προσωπικότητες.

    • Όλοι οι εξαίρετοι σε Ομορφιά, Δύναμη, Ενέργεια και Πνεύμα θα α-ναγνωρισθούν (γίνουν διακριτοί) και θα συνευρεθούν σύμφωνα με τους κρυφούς (μυστικούς) νόμους της ερωτικής έλξης.

    • Η ερωτική ζωή των κατώτερων σε αξία και των μετρίων θα είναι ο Ελεύθερος Έρωτας, των δε επιλεγμένων ο Ελεύθερος Γάμος.

    • Ο Σοσιαλισμός (που) ξεκίνησε , με την κατάργηση της Ευγένειας (και με) την ισοστάθμιση της ανθρωπότητας, θα γίνει (είναι) η ανατροφή (καλλιέργεια) της Ευγένειας, στην κορυφή της Διαφοροποίησης (Δια-φορισμού) της Ανθρωπότητας.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: