Α ΡΕ ΣΤΕΛΛΑΡΑ!- ΠΕΙΝΑΣΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΟΝΟΜΑ!- ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ «ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΕΣ» ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΥΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ;;;- ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΑ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΟΛΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΡΥΛΟΣ ΚΙ ΕΓΙΝΕ ΨΑΡΑΣ… (ΦΩΤΟ- ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ)

Κοινοποίηση:
μαρινελλα1

Εχει πεινάσει λέει η κυρία που την έκανε όνομα ο Στέλιος Καζαντζίδης σε πρόσφατη  συνέντευξη της:

«Ουουουου έχω περάσει πάρα-πάρα πολλές δυσκολίες. Αν νομίζεις ότι όλα είναι καλώς καμωμένα, είσαι γελασμένος. Δεν είναι έτσι. Έχω πεινάσει, όπως ξέρεις, πολύ στη ζωή μου, αλλά αυτό δεν μ’ έκανε να μην πω: «Αύριο θα ‘ρθει μια άλλη μέρα κι αυτή θα είναι καλύτερη!…

Αν αρχίσει κανείς την γκρίνια κι αυτό το πολιτικό, το τι έκανε ο Τσίπρας, τι δεν έκανε, πού μας ρίχνει κι αν πάμε στα τάρταρα, λέω: «Αν ξαναμιλήσετε πολιτικά εγώ φεύγω, θα πάω σ’ ένα τραπεζάκι να καθίσω μόνη μου».

Εδώ και κάποια χρόνια, έχω το ίδιο μικρό αυτοκίνητο – όχι διθέσιο, όμως, για να χωράνε μέσα τα εγγόνια μου και να τα πηγαίνω βόλτες.  Αν με δεις πώς κυκλοφορώ στο σουπερμάρκετ και στα μανάβικα… σκέτος λέτσος».

Το ρεπορτάζ από τις 09/12/2009 

Πενιχρά τα έσοδα για την ΑΡΩΓΗ από τις δυο συναυλίες – αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη Η διοργανώτρια εταιρία ανακοίνωσε στα μέλη του Σωματείου ότι δεν υπήρξε κέρδος. Επρόκειτο για δυο μεγάλες συναυλίες-αφιέρωμα στον Στέλιο Καζαντζίδη που πραγματοποιήθηκαν με πρωτοβουλία της Μαρινέλλας, τον Σεπτέμβρη του 2009 στο Καλλιμάρμαρο Στάδιο στην Αθήνα και στο Καυτατζόγλειο Στάδιο στη Θεσσαλονίκη. Η συμμετοχή του κόσμου, πρωτοφανής: πάνω από 60.000 στην Αθήνα και 30.000 στην Θεσσαλονίκη, σιγοτραγούδησαν τις μεγάλες επιτυχίες του Στέλιου Καζαντζίδη. Στη σκηνή, έξι κορυφαίοι ερμηνευτές ένωσαν αφιλοκερδώς τις φωνές τους, για έναν μόνο σκοπό: την ανέγερση Ξενώνα για ορφανά και απροστάτευτα παιδιά με ειδικές ανάγκες…

Παρά την μεγάλη συμμετοχή του κόσμου, πάντως, τα έσοδα από τις συναυλίες στα ταμεία της ΑΡΩΓΗΣ ήταν … μηδενικά, γεγονός που δεν μπορεί παρά να προκαλεί έντονα ερωτηματικά στα μέλη και τους φίλους του Σωματείου. Βίκυ Έλλιοτ: «Δεν ήμασταν συνδιοργανωτές…» Ιδιαίτερα στενοχωρημένη από το οικονομικό αποτέλεσμα των συναυλιών εμφανίζεται η πρόεδρος του Σωματείου ΑΡΩΓΗ Βίκυ Έλλιοτ, η οποία ήλπιζε ότι με τα λεφτά που θα μαζεύονταν από τις δυο συναυλίες, θα συμπληρωνόταν το ποσό για την ανέγερση του Ξενώνα.

Όπως τόνισε στη ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ, μετά το τέλος των συναυλιών, ο υπεύθυνος της διοργανώτριας εταιρίας Ανδρέας Καραχάλιος κάλεσε τα μέλη του Σωματείου, όπου τους ενημέρωσε ότι τα έσοδα των συναυλιών ανέρχονταν στα 1.100.000 ευρώ και τα έξοδα στα 1.050.000 ευρώ. Πενήντα χιλιάδες ήταν η αμοιβή του γραφείου του και για την ΑΡΩΓΗ έμενε… τίποτα! Τα μόνα χρήματα που πήρε το Σωματείο ήταν από τα εισιτήρια των 100 ευρώ που της είχαν διατεθεί και τα οποία ανήλθαν στο ποσό των 30 χιλιάδων ευρώ.

Υπογραμμίζει δε, ότι το Σωματείο δεν μπορεί να ασκήσει έλεγχο, διότι δεν ήταν συνδιοργανωτής στις συναυλίες. Ανδρέας Καραχάλιος:

«Υπήρξε συμφωνία και για δεύτερη συναυλία…»

Μιλώντας στη ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ, ο κ. Καραχάλιος υποστήριξε ότι οι συναυλίες δεν πήγαν καλά – στην Αθήνα, μάλιστα, διεκόπη λόγω της βροχής – καθώς το εισιτήριο ήταν πολύ χαμηλό (15 ευρώ) και η ανταπόκριση μικρότερη του αναμενόμενου. Ο κ. Καραχάλιος ισχυρίστηκε ότι υπήρξε συμφωνία με την ΑΡΩΓΗ να γίνουν δυο συναυλίες στην κάθε πόλη, γεγονός που θα ανέβαζε κατά πολύ τα έσοδα. Για να υπάρξει, όμως και δεύτερη συναυλία, έπρεπε να είχε γίνει προπώληση, λίγες ημέρες πριν, τουλάχιστον του 80% των εισιτηρίων της πρώτης και κάτι τέτοιο δεν υπήρξε ούτε στην Αθήνα, ούτε στη Θεσσαλονίκη. Ο υπεύθυνος της διοργανώτριας εταιρίας τόνισε ότι η ΑΡΩΓΗ πήρε κάποια εισιτήρια, από τα οποία εισέπραξε τα χρήματα ενώ πρόσθεσε ότι ο ίδιος δε χρησιμοποίησε το Σωματείο, προκειμένου να έχει φοροαπαλλαγές. Ερωτήσεις που ζητούν απαντήσεις

Σε κάθε περίπτωση, τα ερωτηματικά που γεννούνται είναι πολλά. Κατ΄ αρχήν, ο κόσμος κατέκλυσε κυριολεκτικά το Καλλιμάρμαρο και το Καυτατζόγλειο και όσο χαμηλό και αν ήταν το εισιτήριο, τα έσοδα εξακολουθούσαν να είναι πολλά. Η διακοπή στη συναυλία της Αθήνας έγινε λίγο πριν το τέλος, χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα για τα έσοδα, δεδομένου ότι τα εισιτήρια είχαν ήδη πωληθεί. Τα μέλη της ΑΡΩΓΗΣ διαψεύδουν τον ισχυρισμό του Ανδρέα Καραχάλιου ότι υπήρξε συμφωνία για την πραγματοποίηση και δεύτερης συναυλίας σε κάθε πόλη, κάτι που, όπως τονίζουν, φαίνεται και από το γεγονός ότι δεν υπήρξε ανάλογη διαφήμιση. Ακόμα και έτσι πάντως, το γεγονός μιας δεύτερης συναυλίας παρέμενε εξαιρετικά αμφίβολο και είναι απορίας άξιον πως μια – έμπειρη στον χώρο – εταιρία, δεν αντιλήφθηκε εγκαίρως ότι δεν θα υπήρχαν έσοδα.

Δεν υπήρχε, αλήθεια, ένας υποτυπώδης προϋπολογισμός, με βάση τα πραγματικά έξοδα και τα υποθετικά έσοδα; Και αν υπήρξε προϋπολογισμός, δεν έπρεπε να ενημερωθεί η ΑΡΩΓΗ – για τους σκοπούς της οποίας γινόταν, άλλωστε, η συναυλία – ότι τα έσοδα θα ήταν μηδενικά; Από την άλλη πλευρά, είναι εξίσου σημαντικό και το ερώτημα, πως παραχώρησε το Σωματείο την εκμετάλλευση των συναυλιών σε μια εταιρία, χωρίς κάποιο συμβόλαιο και χωρίς κατοχυρωμένο το μίνιμουμ των υποχρεώσεων και των δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτή την εκμετάλλευση. Πως έδωσε, τελικά και εκ του αποτελέσματος, το δικαίωμα σε μια εταιρία, να χρησιμοποιήσει το όνομα της ΑΡΩΓΗΣ, τα παιδιά και τους σκοπούς του Σωματείου, για ίδιον όφελος; Παναγιώτης Γκίκας: «Χρησιμοποιήθηκε μια ευπαθής κοινωνική ομάδα»

«Η διαφήμιση έγινε στο όνομα της ΑΡΩΓΗΣ και πολύς κόσμος αγόρασε τα εισιτήρια, όχι μόνο για τη συναυλία αλλά και για το φιλανθρωπικό σκοπό της. Πολλοί ήταν εκείνοι που πήραν προσκλήσεις μόνο και μόνο για να ενισχύσουν το έργο της» τόνισε μιλώντας στη ΔΥΤΙΚΗ ΟΧΘΗ, ο πρόεδρος του Σωματείου ΜΕΛΗΜΑ για παιδιά με ειδικές ανάγκες και μέλος του Δ.Σ της ΑΡΩΓΗΣ Παναγιώτης Γκίκας.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι χρησιμοποιήθηκε ένα ολόκληρο Σωματείο και, εκ του αποτελέσματος, δίνεται η εντύπωση ότι κάποιοι κερδοσκοπούν στις πλάτες των παιδιών. «Αν πληρώνονταν οι καλλιτέχνες, θα έμπαινε δηλαδή μέσα η διοργανώτρια εταιρία;» διερωτήθηκε ο κ. Γκίκας και εξέφρασε την άποψη ότι θα πρέπει να μάθουν οι κορυφαίοι ερμηνευτές που συμμετείχαν, πως η δική τους αφιλοκερδής προσπάθεια, δεν έπιασε τόπο. Επισημαίνει δε, ότι αν επρόκειτο για μια συναυλία που θα γινόταν μόνο για να διασκεδάσει ο κόσμος, δεν θα υπήρχε πρόβλημα, «αλλά όταν χρησιμοποιούν τα παιδιά μας και δη μια ευπαθή κοινωνική ομάδα, το πράγμα αλλάζει…»

Η ΦΥΓΗ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ- ΤΑ ΣΙΧΑΘΗΚΕ ΟΛΑ…

Το καλοκαίρι του 1971 ο Στέλιος Καζαντζίδης μετρούσε ήδη τέσσερα χρόνια απουσίας από το τραγούδι. Είχε εγκαταλείψει την Αθήνα και είχε αυτοεξοριστεί στη Μακεδονία. Ζούσε μακριά από τη δημοσιότητα, τις πίστες και τα στούντιο ηχογραφήσεων. Ο λαϊκός τραγουδιστής είχε γίνει αγρότης και μετά ψαράς. Μόλις η βάρκα βγαίνει στη στεριά, οι φίλοι του Στέλιου σπεύδουν να δουν τι ψάρια έπιασε. Η καλλιτεχνική του σιωπή είχε στεναχωρέσει τους θαυμαστές του που προσπαθούσαν να εξηγήσουν τη στάση του. Ο κόσμος, που τα προηγούμενα χρόνια τον είχε κάνει ίνδαλμα του λαϊκού τραγουδιού, ανυπομονούσε για την επόμενη εμφάνισή του. Τότε ο συνεργάτης του περιοδικού «Επίκαιρα», Γιώργος Λιάνης, ταξίδεψε στον Θερμαϊκό για μια αποκλειστική συνέντευξη με τον τραγουδιστή. Σε μια παραλία βρήκε τον Καζαντζίδη να ψαρεύει μόνος και μελαγχολικός.

«Τους έκανα μεγάλη ζημιά. Μετέτρεψα τη δραχμή σε χιλιάρικο» λέει για τις δισκογραφικές. Οι φήμες που κυκλοφορούσαν ήθελαν υπεύθυνη για τη σιωπή του την πρώην σύζυγό του, Μαρινέλλα. Αν και είχαν περάσει πέντε χρόνια από τον χωρισμό του ζευγαριού, ο κόσμος πίστευε ότι ο Στέλιος δεν είχε καταφέρει να την ξεπεράσει και ζήλευε τη δόξα της. Ο ίδιος όμως έδωσε άλλη εξήγηση για την πολύχρονη αποχή του.  Δεν είναι η Μαρινέλλα. Είναι οι εταιρίες. Είναι ο αγώνας που κάνουν, χρόνια τώρα, για να με εξοντώσουν. Σήκωσα το κεφάλι ψηλά και με χτύπησαν αλύπητα «Με έχουν κάνει να ζητάω τη μοναξιά στα πέλαγα και στα χωράφια. Δεν θα ξανατραγουδήσω. Έχω σιχαθεί το τραγούδι. Θα προσπαθήσω να βρω κάποια άλλη δουλειά…» δήλωσε, γνωρίζοντας ότι θα απογοήτευε το κοινό του. Αλλά ο Καζαντζίδης ήταν σταθερός στην απόφασή του. Ο ρεπόρτερ ζήτησε περισσότερες λεπτομέρειες για τη διαμάχη του με τις δισκογραφικές εταιρίες. Ο ερμηνευτής είπε: «Οι εταιρίες δεν είναι τίποτα άλλο, παρά τεράστια ψυγεία, που από την κατάψυξή τους, θα περάσουν, αργά ή γρήγορα, συνθέτες, ερμηνευτές και μουσικοί». Και για να μην αφήσει κανένα ερωτηματικό, ο Καζαντζίδης προσπάθησε να εξηγήσει τον λόγο της διαμάχης. «Τους έκανα μεγάλη ζημιά. Μετέτρεψα τη δραχμή σε χιλιάρικο. Η πρώτη μου ηχογράφηση αμείφτηκε με 80 δραχμές. Μετά από λίγο ηχογράφησα τραγούδι με 80 χιλιάρικα». Παρόλο που στο παρελθόν είχε κερδίσει πολλά χρήματα από το τραγούδι, την περίοδο εκείνη τα είχε χάσει σχεδόν όλα. Είχε ένα υπέρογκο χρέος στην εφορία και μια ανοιχτή δικαστική διαμάχη με μεγάλη εταιρία. Όπως είπε ο ίδιος, ήταν ο πιο φτωχός από όλους τους συναδέλφους του. Νεαροί θαυμαστές του Καζαντζίδη μαζεύτηκαν στην παραλία για να φωτογραφηθούν μαζί του Παρά τη δύσκολη κατάσταση που βρισκόταν, η απόφασή του να σταματήσει το τραγούδι ήταν ακλόνητη. Η επιστροφή του θα τον έβγαζε από το οικονομικό αδιέξοδο, αφού ο κόσμος διψούσε για τα τραγούδια του και περίμενε με ανυπομονησία έναν καινούριο δίσκο ή μια ζωντανή του εμφάνιση. Ο ίδιος όμως δεν άλλαζε γνώμη. Το σίγουρο είναι ότι όσο ο Καζαντζίδης σιωπούσε, τόσο μεγάλωνε τον μύθο του. Στην ελληνική μουσική, δεν υπήρξε ποτέ άλλος καλλιτέχνης, που οι Έλληνες σε όλο τον κόσμο να περιμένουν τον καινούριο του δίσκο. Ήταν ένα φαινόμενο για τη μικρή ελληνική αγορά και μάλιστα ανεπανάληπτο….

Με πληροφορίες από nellypsarrou.com, mixanitoyxronou.gr,downtown.

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

12 Σχόλια

  1. στελαρα οσο υπαρχουμε θα υπαρχεις.θα πεθανεις μονο οταν ,κ αν, δεν θα σε θυματε κανεις…..

  2. στελαρα οσο υπαρχουμε θα υπαρχεις. θα πεθανεις οταν κ αν, δεν θα σε θυματε κανεις……

  3. ΛΕΙΠΕΙΣ ΡΕ ΓΙΓΑΝΤΑ ΣΤΕΛΙΟ.
    ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ Η ΜΠΕΣΑ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΟΣΑ ΘΑ ΕΙΧΕΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΙΣΩ ΤΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΟΥ ΝΑ ΑΥΤΟΑΝΑΚΥΡΗΣΟΝΤΑΙ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΑ…..ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ.

  4. αλιμονο σε αυτον που φευγει .οταν πεθανει καποιος μετα για ολα τα κακα εφταιγε αυτος που εφυγε τετοιο λαμογιο ειναι και η μαρινελα και ειναι γνωστο οτι καπιοι τα τρωνε και πρωτοι αυτοι που διοργανωνουν κατι

  5. ΣΙΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΑ ΤΡΩΝΕ ΟΙ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ!!!

  6. Ο ΣΤΕΛΑΡΑΣ Ο ΣΤΕΛΑΡΑΣ , ΑΥΤΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΓΙΟΣ ΟΧΙ Ο ΑΛΟΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ

    1. Πάνε φάε κανένα καστανό και άσε τους Αγίους και τον Στελαρα, που έχεις και άποψη!

  7. Στο Καλλιμάρμαρο το 2009, ειχα πάει μαζί με την γυναίκα μου, με κόστος 15+15=30 ευρώ. Η συναυλία διακόπηκε περίπου μισή ώρα αφότου άρχισε και όχι λίγο πριν το τέλος, όπως διάβασα παραπάνω!!! Τα τελευταία 15 λεπτά του μισάωρου μάλιστα, είχαν βγεί όλοι οι τραγουδιστές με τις ομπρέλες στη πίστα, για να τους δει ο κόσμος!!! Το κόστος φυσικά δεν μας επιστράφηκε, παρ’ότι η συναυλία ματαιώθηκε-ούτε έγινε επαναληπτική την επόμενη μέρα- και νιώθοντας πολύ κορόϊδα, πήραμε το δρόμο της επιστροφής για το αυτοκίνητο, που το είχαμε παρκάρει 1,5 χιλιόμετρο μακριά!!! Το στάδιο ήταν ΚΑΤΑΜΕΣΤΟ και υπήρχε πολύς κόσμος απ’έξω που δεν είχε εισιτήριο και περίμενε μπας και μπεί!!! Τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα έφταναν μέχρι το Παγκράτι κι απ’έξω απ’ το στάδιο είχε ουρά χιλιομέτρων!!! Ας αφήσουν λοιπόν τα ψέμματα ότι δεν είχε επιτυχία!!! Είχε και παραείχε, και τα λεφτά τα έφαγαν!!! Και η κυρία Μαρινέλλα λοιπόν βαδίζει, στο δρόμο που χάραξε ο…Νταλάρας!!!

    1. Και ειναι και χειροτερη απ’ τον Νταλαρα, γιατι εκμεταλλευεται το ονομα ενος νεκρου για να κλεβει τα λεφτα που προοριζονται για παιδια με ειδικες αναγκες!!! Αν μπορουσε να γυρισει εστω για μια μερα πισω ο Στελιος, θα την επνιγε με τα ιδια του τα χερια!!! Το 2009 δεν σεβαστηκε ολους αυτους τους μεγαλους καλλιτεχνες που ειχαν παει αφιλοκερδως!!! να τραγουδησουν για φιλανθρωπικο σκοπο -ετσι νομιζαν- και για να τιμησουν τη μνημη του Μεγαλου Στελιου Καζαντζιδη!!!

    2. …Και ειναι και χειροτερη απ’ τον Νταλαρα, γιατι εκμεταλλευεται το ονομα ενος νεκρου για να κλεβει τα λεφτα που προοριζονται για παιδια με ειδικες αναγκες!!! Αν μπορουσε να γυρισει εστω για μια μερα πισω ο Στελιος, σιγουρα, θα την επνιγε με τα ιδια του τα χερια!!! Το 2009 δεν σεβαστηκε-και κοροιδεψε-τοσες χιλιαδες κοσμο (πανω απο 70000), που ταλαιπωρηθηκε για να παει στο Παναθηναικο σταδιο, ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕ!!! Δεν σεβαστηκε-και κοροιδεψε- κι ολους αυτους τους μεγαλους καλλιτεχνες που ειχαν παει ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ ( και που τους γνωριζε και προσωπικα!!!) να τραγουδησουν για φιλανθρωπικο σκοπο -ετσι νομιζαν- και για να τιμησουν τη μνημη του Μεγαλου Στελιου Καζαντζιδη!!! Πολυ πιθανον τα 1100000 € εσοδα που δηλωσε τοτε ο “μονιμος” διοργανωτης της Μαρινελλας, Καραχαλιος, να προηλθαν απο τη συναυλια ΜΟΝΟ της Αθηνας, ενω της Θεσσαλονικης, εγιναν ΑΒΑΒΑ!!!

Comments are closed.