ΙΔΟΥ ΤΙ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟ ΝΙΤΣΙΑΚΟ – ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΗ Η ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ – ΚΗΔΕΥΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

    Κοινοποίηση:
    1

    Το τελευταίο αντίο στον γνωστό επιχειρηματία Θεόδωρο Νιτσιάκο θα πουν σήμερα συγγενείς και φίλοι.

    Η κηδεία του θα γίνει στη μία το μεσημέρι στον Ιερό Ναό της Περιβλέπτου στη γενέτειρα του, τα Ιωάννινα.

    Ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Βιομηχανικής Περιοχής Ιωαννίνων, με ανακοίνωσή του σημειώνει ότι «θρηνεί τον ξαφνικό θάνατο του ξεχωριστού μέλους του Θεόδωρου Νιτσιάκου».
    «Ο Θεόδωρος Νιτσιάκος ήταν ένα «φαινόμενο» επιχειρηματία. Ευφυής, δυναμικός , μεθοδικός, ακούραστος, με όραμα και γνώσεις. Ο Σύνδεσμος μας είναι φτωχότερος σήμερα. Η βιομηχανία, όχι μόνο στην Ήπειρο, αλλά σε όλη την Ελλάδα είναι φτωχότερη σήμερα. Ο τουρισμός μας είναι φτωχότερος σήμερα. Η κοινωνία μας είναι φτωχότερη σήμερα» συνεχίζει στην ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΙΠΙ.

    Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΒΙΠΙ και ο Πρόεδρος του, με τη σειρά τους, εκφράζουν τα πιο θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του, αλλά και στην ευρύτερη οικογένεια των εκατοντάδων εργαζομένων στον Όμιλο επιχειρήσεων Νιτσιάκος.

    Ιδού τι σκότωσε τον επιχειρηματία Νιτσιάκο

    Του Τάκη Τρακουσέλλη

    Σοκαρισμένος ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας μας, από το θάνατο του Θεόδωρου Νιτσιάκου και κυρίως με τον τρόπο που έφυγε. Οι πληροφορίες μας για τις συνθήκες του δυστυχήματος οδηγούν σε ασφαλή συμπεράσματα για τα αίτια του τροχαίου. Τι φταίει όμως;

    Ο 76χρονος επιχειρηματίας είχε ένα πάθος. Το κυνήγι και κυρίως των αγριογούρουνων. Όταν ανοίγει η κυνηγετική περίοδος, στις περιοχές που επιτρέπεται και παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας (σύμφωνα με συνκυνηγούς του), έσπευδε να κυνηγήσει. Όμως, όπως τραγικά αποδείχτηκε, ο 76χρονος όπως και η πλειοψηφία των οδηγών – κυνηγών  δεν πήρε στο 100% όλα τα μέτρα ασφαλείας -σαφώς λόγω άγνοιας- και αυτό αφορά το αυτοκίνητό του.

    Νωρίς το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν, ο Νιτσιάκος κατευθυνόταν προς την Αετομηλίτσα για να ελέγξει τα περάσματα αγριογούρουνων, με σκοπό το Σάββατο το πρωί να κυνηγήσει. Στο 5ο χιλιόμετρο του δασικού δρόμου Αετομηλίτσας – Πληκατίου, και όχι σε ιδιαίτερα μεγάλο υψόμετρο, το τετρακίνητο Suzuki Samurai που χρησιμοποιούσε για το κυνήγι, ακινητοποιήθηκε λόγω πάγου στην άκρη του ανηφορικού δρόμου, δίπλα σε χαράδρα.

    Ο συγγενής – συνοδηγός κατέβηκε από το Samurai για να ελέγξει το παγωμένο οδόστρωμα. Η ελάφρυνση του βάρους στο όχημα, με την απεπιβίβαση του συνοδηγού, ουσιαστικά επέτρεψε το γλίστρημα του αυτοκινήτου προς τη χαράδρα. Σημειώστε πως σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας, το Samurai δε διέθετε τα κατάλληλα ελαστικά, δηλαδή δεν είχε χειμερινά ελαστικά, τα οποία πολύ πιθανό να μην επέτρεπαν το τόσο έντονο γλίστρημα του αυτοκινήτου…

    Δυστυχώς, το τραγικό αυτό γεγονός, επαναφέρει την προ ημερών κουβέντα που είχαμε χειμερινών ελαστικών.

    Μήπως πρέπει λοιπόν πρέπει να σκεφτούν οι ιθύνοντες την υποχρεωτική χρήση χειμερινών ελαστικών για συγκεκριμένες περιοχές της χώρας μας και για συγκεκριμένη χρονική περίοδο;

    πηγή: newsauto.gr

     

     

     

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    8 Σχόλια

    1. ΦΤΑΕΙ ΟΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΔΝ ΘΑ ΚΟΥΝΗΣΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ…ΑΡΑ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟΝ ΒΟΗΘΟ-ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΟΥΜΠΟΙ….ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ…ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΕΒΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΘΑ ΖΟΥΣΕ!

      1. Να έχεις ένα κάρο λεφτά και να τσιγκουνευεσαι να βάλεις χειμερινά λάστιχα για την δική σου ασφάλεια. Αυτός είναι ο σημερινός Έλληνας επιχειρηματίας.

    2. Καλησπέρα σας και Καλή χρονιά.Ευχαριστούμε τον κύριο Τάκη Τρακουσέλη γιά τη γρήγορη κι επιτυχημένη γνωμάτευσή του,η οποία είναι συνέχεια των παρεμβάσεών του σε θέματα αυτοκινήτου.Αυτή όμως δεν παύει να επιβεβαιώνει ότι το νομοσχέδιο που ακύρωσε η τωρινή κυβέρνηση γιά την απόσυρση των ηλικιωμένων από την κυκλοφορία μέσα από συνεχείς ελέγχους κι εξετάσεις,ήταν σωστό.
      Εδώ και λίγα χρόνια,οι ειδικοί μελετητές,έχουν αποφανθεί ότι τα περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα,τα προκαλούν οι γυναίκες ανεξάρτητα από ηλικία,η ηλικιακή ομάδα 17-25 ετών και οι ηλικιωμένοι από 72-75 ετών και πάνω.Καμία κυβέρνηση δεν έλαβε ποτέ μέτρα γιά την προστασία εμάς των υπολοίπων υποψήφιων θυμάτων γιά την αποτροπή τέτοιων δυστυχημάτων.Αντίθετα,η προηγούμενη κυβέρνηση,πήρε μέτρα γιά τη μείωση από τα 18 στα 17 έτη,εκείνων που θέλουν να βγάλουν άδεια οδήγησης!
      Όμως,έγιναν προσπάθειες να ψηφιστεί ένα άλλο νομοσχέδιο που στόχευε μέσα από συνεχείς ελέγχους,στον περιορισμό των υπερήλικων από την κυκλοφορία.Αυτό,σκόνταψε στη συνηθισμένη ελληνική γραφειοκρατία,την αναβλητικότητα,και πάγωσε μέσα στον ορυμαγδό των συνεχών εκλογών του καλοκαιριού.Δυστυχώς,η τωρινή κυβέρνηση,έκανε το τραγικό λάθος να μην το προχωρήσει,κι έτσι να παίξει γιά άλλη μία φορά με τις ζωές εμάς των υπολοίπων. Δυστυχώς,τηρήθηκε η πεπατημένη όπως γινόταν γιά 150 χρόνια με τη δήθεν απαγόρευση του καπνίσματος,όπου η μία κυβέρνηση την ψήφιζε και η άλλη γιά ψηφοθηρικούς λόγους,την αμφισβητούσε στην πράξη.Παρατηρούμε ότι και στον αντικαπνιστικό νόμο κινδύνευαν όχι μόνο οι ζωές των καπνιστών,αλλά και των παθητικών καπνιστών,αλλά και σε μία τέτοια πολλαπλή απαγόρευση και περιορισμό των υπερήλικων από την κυκλοφορία δεν κινδυνεύουν μόνο οι οδηγοί,αλλά και οι συνεπιβάτες και κυρίως οι πεζοί και εκείνοι που θα πέσουν τυχόν επάνω τους.Οπότε,απ’αυτή την άποψη ευτυχώς γλύτωσε ο συνεπιβάτης του,όταν κατέβηκε από το μοιραίο αυτοκίνητο.
      Απ’ ό,τι γνωρίζω,το κράτος έχει ή πρέπει να έχει συνέχεια,όπως γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη.Στην προκείμενη περίπτωση,όλοι οι υπερήλικοι οδηγοί πρέπει να φύγουν άμεσα από την κυκλοφορία,γιατί άλλος δεν ακούει,άλλος δε βλέπει,άλλος ξεχνάει ή δεν ξέρει να βάλει αλυσίδες στα λάστιχα,άλλος καπνίζει ή δε φοράει ζώνη μέσα στο αυτοκίνητο,άλλος μιλά στο κινητό.Οι στατιστικές είναι αμείλικτες.Οι ηλικιωμένοι είναι κίνδυνος θάνατος.Και το χειρότερο:Η ελληνική βουλή ψήφισε να έχουν το ακαταδίωκτο και λόγω μεγάλης ηλικίας,δεν πάνε φυλακή.
      Στην προηγούμενη δεκαετία εκατοντάδες χιλιάδες νέοι και μεσήλικοι μετανάστευσαν στο εξωτερικό.Η αιτία δεν ήταν ότι εδώ δεν αμείβονταν καλά.Η πραγματική αιτία είναι ότι οι νόμοι που ψηφίζονταν στη χώρα μας γιά να θεραπεύσουν ένα κοινωνικό πρόβλημα,αμφισβητούνταν από το αντιπολιτευόμενο κόμμα και κυρίως από ομάδες πίεσης που πάντα καταφέρνουν να γίνεται το δικό τους.Έτσι,τελικά τα κοινωνικά προβλήματα με πρώτο την ανεργία,δε λύνονταν ποτέ.Αποτέλεσμα ήταν να δολοφονηθεί όχι μόνο η αξιοκρατία,αλλά και να απειλούνται με εξαφάνιση οι ίδιες οι ζωές των και φυσικά και οι δικές μας,με την αχρήστευση όλων αυτών των σωστών νόμων που τελικά δεν εφαρμόζονταν.Στην Ευρώπη αυτό δεν υπάρχει,γι’αυτό και οι συνθήκες ζωής εκεί είναι πολύ καλύτερες.Γι’αυτό και δε θα επιστρέψουν ποτέ.Μάλλον εμείς θα αναγκαστούμε να φύγουμε από τη χώρα μας.

      1. “”Απ’ ό,τι γνωρίζω,το κράτος έχει ή πρέπει να έχει συνέχεια,όπως γίνεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη.“” η ελλαδα ουτε κρατος εχει, ουτε ευρωπη ειναι. Τριτοκοσμικη χωρα με Autobahn διοδιων. Το ζω αυτη την στιγμη.

    3. Φταίει που κατέβηκε ο συνοδηγός απ τ αυτοκίνητο (μπούρδες) ..φταίνε τα λάστιχα (συμφωνώ )κυρίως όμως φταίνε τα 76 χρόνια του οδηγού που είτε μας αρέσει είτε όχι ,…οδηγούν με μειωμένη αντίληψη και σ αυτό δεν γίνεται αναφορά καθόλου!

      1. ΣΩΣΤΟΣ..ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 25 ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 75… ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 25 ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΣΚΟΤΟΣΤΕς ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΠΠΟΥΔΙΑ

    4. ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΚΛΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ… ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΕΦΤΑΙΞΑΝ. ΤΟ ΑΛΚΟΤΕΣΤ ΜΗΠΩΣ;

    Comments are closed.