ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ! ΑΛΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΤΟ “ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ” ΣΤΟΝ ΓΑΛΑΤΑ – ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΛΕΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ ΤΗΣ ΥΠ.ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ – ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

    Κοινοποίηση:
    1

     

    Πολλά είναι τα ερωτήματα για το πώς το μοιραίο ελικόπτερο κατέπεσε χθες το μεσημέρι στη θαλάσσια περιοχή ανάμεσα στον Πόρο και στον Γαλατά, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό οι τρεις επιβαίνοντες σε αυτό.

    Μάλιστα, ήδη από τις πρώτες ώρες μετά την τραγωδία έγιναν καταγγελίες για το ελικοδρόμιο στον Γαλατά, που δεν έχει άδεια και δεν πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας. Για αυτό και σήμερα πήγαν στο σημείο εμπειρογνώμονες. Οπως αναφέρεται, λειτουργεί χωρίς άδεια και δίχως τις απαραίτητες πρόνοιες, σύμφωνα με αυτοψία του ΣΚΑΪ και καταγγελίες κατοίκων της περιοχής.

    Το ελικοδρόμιο μάλιστα βρίσκεται σε μικρή απόσταση από τα καλώδια υψηλής τάσης όπου προσέκρουσε χθες το μοιραίο ελικόπτερο, ενώ δεν έχει κατάλληλο φωτισμό ούτε σήμανση για να τα αποφύγει ο χειριστής. Το ακίνητο είναι στην πράξη μία αλάνα η οποία δεν είναι περιφραγμένη και βρέθηκε αφύλακτη, με συνέπεια να είναι ελεύθερα προσβάσιμη. Και πολύ κοντά σε καλώδια.

    Τα συγκεκριμένα καλώδια που μεταφέρουν το 100% της ηλεκτρικής ενέργειας που τροφοδοτεί το νησί του Πόρου βρίσκονται σε ύψος 80-90 μέτρων από τη θάλασσα, πράγμα ιδιαίτερα επικίνδυνο για πτήσεις.

     

    «Περιμέναμε πότε θα συμβεί!»
    Για δυστύχημα που «ήταν στον προθάλαμο» και απλά περιμέναμε πότε θα συμβεί στον Γαλατά έκανε λόγο στον ΣΚΑΪ ο πρόεδρος των χειριστών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, Γρηγόρης Κωνσταντέλλος. Στάθηκε στην πολύ μικρή απόσταση ανάμεσα στο ελικοδρόμιο και τα καλώδια, επισημαίνοντας ότι στο παρελθόν είχε σταλεί επιστολή στον ΔΕΔΔΗΕ για την έλλειψη σήμανσης που θα ενημέρωνε τους πιλότους για την καλωδίωση. Σημείωσε ότι παγκοσμίως το 70% των ατυχημάτων και δυστυχημάτων με ελικόπτερα προκύπτει από εμπλοκή με καλώδια.

    «Καλώδια στα 250-300 μ.»

    «Τα καλώδια βρίσκονταν γύρω στα 250 με 300 μετρά από το ελικοδρόμιο και το ελικόπτερο με το που σηκώθηκε έπεσε πάνω σε αυτά», δήλωσε σήμερα στον ΣΚΑΪ ο δήμαρχος Τροιζηνίας, Κωνσταντίνος Καραγιάννης, για την τραγωδία με τους τρεις νεκρούς. Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, το ελικοδρόμιο δεν ήταν αδειοδοτημένο και δεν ήταν ασφαλές για την προσγείωση και την απογείωση. Σημείωσε ότι κατασκευάστηκε το 1987 από το πρώην Λιμενικό Ταμείο Πόρου, το οποίο περιήλθε μετά στον δήμο Τροιζήνας με τη μεταρρύθμιση «Καποδίστριας». Ο δήμος, είπε, ουδέποτε ασχολήθηκε και οι εταιρείες χρησιμοποιούσαν τον χώρο με δική τους ευθύνη. Τέλος, επαγγελματίες πιλότοι κατήγγειλαν στον ΣΚΑΪ ότι μεγάλος αριθμός ελικοδρομίων στην Ελλάδα λειτουργεί υπό παρόμοιες συνθήκες.

    Αντιδήμαρχος Πόρου: Το ελικοδρόμιο λειτουργούσε χωρίς άδεια
    Τη χωρίς άδεια λειτουργία του ελικιδρομίου επιβεβαιώνει και ο αντιδήμαρχος Πόρου, Γιώργος Κουτουζής. Ο κ. Κουτουζής μίλησε στην ΕΡΤ, όπου και δήλωσε πως «υπάρχει ένας χώρος στην περιοχή Γαλατά που δεν έχει άδεια και απογειώνονται και προσγειώνονται ελικόπτερα, δεν υπάρχει όμως εγκεκριμένο ελικοδρόμιο».

    Όπως επεσήμανε ο αντιδήμαρχος, «με δική τους ευθύνη οι ιδιωτικές εταιρείες και χωρίς να υπάρχει αδειοδοτούμενο ελικοδρόμιο ανεβοκατεβάζουν ελικόπτερα. Το γεγονός έχει γίνει γνωστό και έχει καταγγελθεί στις αρμόδιες Αρχές από τις δημοτικές Αρχές του νησιού, ωστόσο δεν άλλαξε κάτι».

    Όλα δείχνουν μηχανική βλάβη του ελικοπτέρου
    Φως στην υπόθεση της μοιραίας πτώσης του Agusta A109C θα ρίξουν τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξάγει η Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων, τα οποία θα μεταβιβαστούν προς εκτίμηση και αξιολόγηση στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

    Οι πρώτες εκτιμήσουν κάνουν λόγο για μηχανική βλάβη στο ελικόπτερο, το οποίο έπεσε πάνω στα εναέρια καλώδια και ακολούθως κατέπεσε στον θαλάσσιο χώρο ανάμεσα στον Πόρο και τον Γαλατά. Εκεί που βρέθηκε η άτρακτος λίγο μετά και είχε κοπεί στα δύο. Μάλιστα, οι δύτες του Λιμενικού εντόπισαν μια «τσαλακωμένη» καμπίνα και τους έλικες του ελικοπτέρου.

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    4 Σχόλια

    1. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι διάφοροι άσχετοι με το αντικείμενο που σχολιάζουν (άρες μάρες κουκουνάρες) για το ατύχημα του πρώην συναδέλφου μου, με ενδιαφέρει το τι λέει ο Κωσταντέλος που σήμερα είναι και πρόεδρος των χειριστών της ΥΠΑ (ήξερα ότι ήταν πρόεδρος των χειριστών της πρώην Ολυμπιακής). Αυτός ο κύριος που είναι τόσο άσχετος με τα ελικόπτερα όσο είναι ένας καλόγερος στο Άγιον Όρος, δεν θα πρέπει να μιλάει αφού είναι και υπάλληλος της ΥΠΑ πριν βγει το πόρισμα της επιτροπής ασφαλείας των πτήσεων της ΥΠΑ. Ακόμη, για να μάθει ο κύριος Κωσταντέλος τα Ε/Π επιχειρούν σε οργανωμένα ελικοδρόμια (που δεν υπάρχουν στην χώρα μας) αλλά και σε μη οργανωμένα και ακόμη σε πρόχειρα πεδία προσγείωσης με ευθύνη του κυβερνήτη του Ε/Π και με την έγκρισης της εταιρείας που υπάγεται το Ε/Π και εμμέσως με την έγκριση της ΥΠΑ που έχει εκδώσει το AOC (άδεια πτητικής εκμετάλλευσης) για την εταιρεία πτητικής εκμετάλλευσης Ε/Π.

    2. Θυματα αθωοι! Οι πολιτικαντηδες, βολευταδες κ τοπικη αυτοδιοικηση, μονο κουταλα, μασα, το κλεψιμο της αρκουδας και απο υποδομες…δεν βαριεσαι μωρε…ολοι οι ελληνες πολιτες ειναι ζωα, ουτως η αλλως μας ψηφιζουν! Πως κοιμαστε τα βραδια ρε; Ου αποβρασματα!

    3. Είσαστε ΗΛΙΘΙΟΙ, μαλακισμένα ΟΛΟΙ σας. Ευθυνόφοβοι η χειρότερη πάστα ανθρώπων για αυτό έχουμε ατυχήματα. Είστε ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ καριόληδες, τολμάτε να το λέτε? Που είναι οι εισαγγελείς να σας μαντρώσουν σε ένα ξερονήσι και να σας αφήσουν να αποφασίσετε το πως να επιβιώσετε καριόληδες δολοφόνοι. Βαρέθηκα να σας ταΐζω…………….

    4. Εγώ λεω να παρετε άλλα 40 εκατομμυρια € απο κανενα προγραμματακι του ε σπα.., να βρειτε μια άλλη άλανα, να στιβάξετε σε ενα σημειο δεκα τσιμεντόλιθα με τεσσερα ελενιτ, να βαλετε κάπου να φαίνετε ενα σημα με, απαγορευεται η εισοδος… Να το κοστολογησετε ολο αυτο το “εργο” 44 εκατομμυρια.. (να βγειτε και παραπάνω τσίφτικα ντεεε..), και να μοιραστειτε τα λεφτα κάπως ετσι:
      Επίτροποι της τιμιας εβρομαικής ενωσης που θα το ελέγξουν για να παρετε την νεα έγκριση, 8 εκατομμυρια,
      Υπουργος μεταφορων 4 εκατομμυριακια αφορολογητα στην ελβετια,
      Υφιπουργοι, προισταμενοι, μηχανικοι, μελετητες της αλανας, ηλεκτολογοι.., 6εκατομμυριακια,
      Εξοπλισμός υπερσύγχρονος αγορασμενος απο τα έγκριτα και πιστοποιημενα εργοστασια της γερμανιας, γαλλιας και ολλανδιας.. 14εκατομμυρια,
      Δωρακια στη δασαρχεια, πολεοδομια, δεουλα, οτουλη κλπζ… 8 ελατομμυρια… Ε, δεν μπήκαμε μεσα ???
      .
      Πλήρωνε Ελληνικε Λαέ 40 εκατομμυρια συν τοκους, υπερτοκια, προσαυξησεις… 60 εκατομμυρια την.. αλάνα που παίζαν τα παιδια!
      .
      ..Ηθικός αυτουργός δεν βρίσκεται ποτέ σε τέτοια εγκλήματα? Μόνο αν τους πυροβολούσε κάποιος εξ επαφής θα ήταν δολοφόνος ή.. τρομοκράτης και θα τον φυλακίζατε σε 9 φορες ισόβια για να προστατέψετε το κοινωνικό σύνολο απο αυτον?
      Απο αυτού του είδους τους δολοφόνους δεν κινδυνεύει το κοινωνικό σύνολο κύριοι Εισαγγελείς??
      .
      Τι είπατε? Δεν βλέπετε ενδεχόμενο δόλο και πρόθεση κλοπης, εξαπάτησης, δολιοφθορας, κατάχρησης δημοσιου χρήματος, καταπάτησης δημοσίου, πρόκληση σωματικών βλαβών… στους παραπάνω?
      Και όλες αυτες οι μιζες και οι υπερκοστολογίσεις πού αποσκοπούσαν τότε? Μισθό δεν είχαν?
      Στο σπίτι τους θα δέχονταν να γίνει τέτοια προχειρότητα στην κατασκευή του; Όχι φυσικα! Για να μην κινδυνέψουν τα παιδάκια και η γυναικούλα τους.
      Τότε σε ενα δημόσιο έργο γιατί δεν νοιάζονταν και για τα παιδιά και τις γυναίκες των άλλων;
      Υπουργός, σημαίνει: Υπό τού έργου= Υπηρέτης τού λαού.
      Άρα, δεν έκαναν τίποτα για το καλό του κοινωνικού συνόλου αλλά αντίθετα ενεργούσαν με δόλο, πρόθεση και υπαιτιότητα εναντίον του.
      Αν δεν λέγονται αυτοί κατά συρροή δολοφόνοι, τρομομανής και επικύνδινους για το δημόσιο σύνολο, πώς να τους ονομάσουμε τότε;
      ..πολιτικά κόμματα.
      .
      Και θα βγουν πάλι να κραυγάζουν στα εδρανα της βουλης και να αλληλοκατηγορούνται μεταξύ τους… πως έτσι τα βρήκαν απ τους προηγούμενους… και αυτοί, απ τους πιο προηγούμενους.. και παει λέγοντας…
      Ενω μπορουν να παραδεχτουν πως είναι ανεύθυνοι και ανίκανοι να διαχειριστουν τέτοιες σοβαρες και δύσκολες θέσεις. Ξέρετε ποιό είναι το προβλημά τους; Είναι τεμπέληδες. Και ανίκανοι για οποιαδήποτε άλλη δουλειά. Και θέλουν και να διατάζουν και να αμοίβονται κιολας αδρα!. Νομίζουν πως ο ικανός Βασιλιας, ο άξιος Νομοθέτης, ο πανούργος Στρατιωτικός.. κάαααθονται όλη μέρα με το ενα ποδι πάνω στο άλλο και το ‘ξάνουν..(!)

      …”ρωτούσαν ο ενας τον άλλον ποιός ήταν ο φταίχτης για να του ρίξουν την ευθύνη, μα δεν μπορούσαν να τον βρουν.. Προς τον εαυτό του δεν στράφηκε κανεις.” Η επιβιωση Σ.Ε.Μ

    Comments are closed.