ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ – ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ εως εκβιαστική συμπεριφορά ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ 5 αστέρων στην Κάρπαθο σε Έλληνες!!!

Κοινοποίηση:
alimounda

Διαβάστε την σοβαρή καταγγελία που έκανε στο «Makeleio.gr» αναγνώστης επιχειρηματίας της Β.Ελλάδος…

«Είμαι σημαντικός επιχειρηματίας 31 χρονών της Β.Ελλάδος με επιχείρηση franchise μεγάλης εταιρίας και μάλιστα μονοπωλιακής πλέον στην Β.Ελλάδα .Πήγα και εγώ όπως όλοι οι άνθρωποι με τη σύντροφο μου να κάνω τις διακοπές μου 15 μέρες όπως κάθε χρόνο απο τα 18 μου σε 2-3 Ελληνικά νησιά ,εδώ σημειώνω οτι hobby και στόχο έχω να γυρίσω όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμος γενικότερα και φέτος με την εκδρομή μου σε Κάρπαθο-Κάσο-Χάλκη τέλειωσα με όλο το Αιγαίο.

Επίσης συνηθίζω να μένω στα καλύτερα resort του εκάστοτε νησί κάθε χρονιά ασχέτως αν αυτό είναι η Μύκονος, η Αστυπάλαια ή η Κάρπαθος.

Φέτος όμως από την αρχή της προσγείωσης μας στο αεροδρόμιο της Καρπάθου κάτι δεν πήγαινε καλά, μια προσγείωση που ήταν την 6/8/14 στις 10,30 οπότε το λιγότερο 11,30 θα είμαστε στο ξενοδοχείο μας , ονόματι Alimunda Mare 5 αστέρων , το οποίο είναι πράγματι έξοχο ξενοδοχείο σε διακόσμηση και ποιότητα.

Είχαμε κάνει την κράτηση μας μέσω της bookiing κλείνοντας προσφορά του συγκεκριμένου απο τον Μάιο για 4 διανυκτερεύσεις στο ποσό τον 736 ευρώ , χωρίς καμιά προκαταβολή και καμιά προχρέωση όπως εμφανίζει το booking.com μετά την κράτηση που κάναμε , επίσης αναφέροντας οτι θα πληρώσουμε κατά την ημέρα αναχώρησης το σύνολο, προϋποθέσεις που γνωρίζουμε απο πάνω απο 25 φορές που έχουμε κάνει αντίστοιχες κρατήσεις.

Φτάνοντας λοιπόν στο ξενοδοχείο ALIMUNDA MARE , στις 23,30 το βράδυ μετά το καλησπέρα ακολούθησε η έκφραση για να σας δοθεί το δωμάτιο που όντως έχετε κλείσει χρειάζεται ολική εξόφληση πριν μπείτε , εμείς ενημερώσαμε οτι πάνω μας σε μετρητά έχουμε 300 ευρω τα δώσαμε και μετά απο παράκληση μας επέτρεψαν να κοιμηθούμε τουλάχιστον αυτό το βράδυ μέχρι να ξυπνήσουμε το πρωί για να φέρουμε τα υπόλοιπα τα οποία θα βγάλουμε απο τράπεζα μιας και πιστωτικές δεν χρησιμοποιούμε αφού έχουμε τα μετρητα που χρειαζόμαστε πάντα.

Το επόμενο πρωί , επειδή μας άρεσε το δωμάτιο και το ξενοδοχείο μη δίνοντας σημασία στο » καλωσόρισμα μας , ενημερώσαμε οτι θέλαμε να μας βρουν δωμάτιο για να ανανεώσουμε τη διαμονή μας εκτός απο τις 4 βραδιές για ακόμα 5 και φύγαμε για την πρώτη μας εκδρομή στο νησί.

Φυσικά φροντίσαμε κατά την επιστροφή μας να έχουμε και τα υπόλοιπα χρήματα που μας ζήτησαν όταν γυρίσουμε να τους τα δώσουμε μιας και δεν δώσαμε ιδιαίτερη σημασία.

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο μετά την ολοήμερη βόλτα μας ενημερώνουμε ενημερώνουμε τη reception οτι θέλουμε να δώσουμε τα υπόλοιπα 436 ευρώ για την πρώτη μας κράτηση , δηλαδή να προπληρώσουμε όπως ήθελαν και ρωτάμε αν βρέθηκε κάτι για τις επόμενες ημέρες που θέλαμε , και ακούμε έκπληκτη την απάντηση , δώστε μας τα 436 να απεμπλοκάρουμε την κάρτα σας για να μπείτε στο δωμάτιο σας μιας και σας την είχαμε μπλοκάρει γιατι δεν ήρθατε ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ μετά το πρωινό!!!

Kαι αφού ήρθατε τώρα στις 6 το απόγευμα!!! και τα φέρατε μπορείτε να ξαναμπείτε, ενώ έχουμε ήδη πληρώσει 300 και ουσιαστικά είναι πληρωμένοι και για το αύριο..λέμε διακοπές ήρθαμε μέσα μας δεν πειράζει…ρωτάμε αν έγινε κάτι με την ανανέωση για περαιτέρω κράτηση που ζητήσαμε και μας λένε ,οτι βρέθηκε ενα ανάλογο δωμάτιο να μείνετε , απλά δώστε μας απο αύριο και τα άλλα 900 και για εκείνο, και απαντάμε μια και είχαμε βγάλει χρήματα πάρτε και 450 για εκείνο για ναμαστε ήσυχοι και τα υπόλοιπα κάποια στιγμή μετά την μετακόμιση μας εκεί την 5η ημέρα.

Με τα χίλια ζόρια δέχτηκαν και είπαμε και εμείς μέσα μας ευτυχώς ησυχάσαμε απο αυτούς έχοντας μείνει ήδη μια μέρα αλλά έχω ήδη δώσει πάνω απο 1000 ευρω με αφόρητη πίεση πληρώνοντας ήδη διαμονή 8 ημερών.

Την 5η μέρα λοιπόν το πρωί μας ενημερώνουν οτι η υπεύθυνη κ.Όλγα είπε να αδειάζουμε το δωμάτιο να αφήσουμε τα πράγματα μας για να μας τα μεταφέρουν στο νέο μας δωμάτιο κατά την διάρκεια της ημέρας, εκεί ξαναρωτήσαμε αν θα είναι παρόμοιο και μας ειπαν φυσικά αλλά και εμείς να φροντίσουμε να κλείσουμε σήμερα και το υπόλοιπο αυτής της κράτησης η τουλάχιστον ακόμα 200 σήμερα.

Φύγαμε ήσυχοι και γνώστες πια οτι αυτή η κατάσταση είναι μια αστειότητα και πλάκα των διακοπών μας , αλλά δυστυχώς όταν γυρίσαμε το απόγευμα διαπιστώσαμε οτι το αστείο παρατράβηξε..

Γυρνάμε κουρασμένοι δίνουμε ακόμα 200 ευρώ , δηλαδή φτάσαμε τα 660 απο τα 900 και για τις επόμενες 5 ημέρες διαμονής μας και ζητάμε την κάρτα του καινούριου μας δωματίου για να πάμε, και μπαίνοντας μέσα διαπιστώνουμε οτι είναι δωμάτιο με θέα πίσω , καμιά σχέση με το κεντρικό που είχαμε κλείσει αρχικώς με θέα θάλασσα και αν αυτό δεν μας πείραξε τόσο ότι είναι δίκλινο με 2 κρεβάτια χωριστά ενώ είμαστε ΖΕΥΓΑΡΙ και μένουμε ήδη εκεί 5 μέρες και το ήξεραν,φυσικά η γυναίκα μου έγινε έξαλλη και μου επέτρεψε να αντισταθώ επιτέλους στην κτηνώδη συμπεριφορά του ξενοδοχείου.

Καλώ άμεσα την reception ζητώντας να μιλήσω με την υπεύθυνη κ.Όλγα και την ενημερώνω οτι θέλω τα χρήματα μου πίσω για να φύγω, δεν θέλω να παραλάβω αυτό το δωμάτιο εκτός αν μας μεταφέρουν σε ένα άλλο και ακούω το πρωτοφανές αν θέλετε πάρτα τα 200 που δώσατε σήμερα και φύγετε αλλιώς μείνετε άλλο δεν υπάρχει.

Απαντώ οτι αν δεν δοθεί λύση άμεσα θα καλέσω την αστυνομία και ωμά ακούω απο την υπεύθυνη , κάντε ότι νομίζετε και μου κλείνει το τηλέφωνο. Εκεί όμως δεν κατάλαβε οτι δεν μιλαέι σε Γερμανό, Ελβετό, Ρώσο , η Άραβα που του πέρνουν την πιστωτική κάτα και του χρεώνουν επι μέρες ότι θέλουν και όταν το διαπσιτώσει αυτός είναι πια στην πατρίδα του….

Κατευθύνομαι κατευθείαν στη Reception και ζητώ να μου καλέσουν την αστυνομία της περιοχής και οι υπάλληλοι της reception κοροιδεύοντας με όχι μόνο δεν καλούν αλλά μου λένε οτι αυτό αφορά τουριστικό θέμα και να μην λέω ανοησίες. Ευτυχώς καλώ στο 100 και μου δίνουν το αστυνομικό τμήμα Καρπάθου και ζητώ την άμεση επέμβαση περιπολικού ,αφού με ενημερώνουν οτι αυτά που τους λέω τηλεφωνικώς αν ισχύον ενεργοποιείται ο νόμος περί απάτης που αφορά των ποινικό πια κώδικά.

Η αστυνομία φτάνει περίπου 15 λεπτά μετά , η υπεύθυνη του ξενοδοχείου ειδοποιεί οτι θα τους δεχτεί στο γραφείο της και πάνε οι αστυνομικοί και μιλάνε μόνοι μαζί της παρόλο που εγώ διαμαρτύρομαι διότι εγώ τους κάλεσα 15 λεπτά μετά με καλούν μέσα και με ενημερώνουν οτι πρέπει να δεκτώ τους ότους του ξενοδοχείου ή να πάρω τα 200 και να φύγω,αλλά δεν ήξεραν την αλήθεια και μόλις τους εξηγώ οτι είμαι ζευγάρι οτι έχω δώσει ήδη 650 ευρώ για κράτηση 5 ημερών οτι έχω ήδη δώσει  αλλα 740 επειδή έμενα ήδη εκεί 4 ημέρες και οτι μου έδωσαν δωμάτιο με 2 κρεβάτια σαν αποτέλεσμα της εκτίμησης τους η στάση τους αλλάζει και με ρωτούν τι μπορούν να κάνουν και λέω το αυτονόητο.

Είμαι Έλληνας ζητώ τη σύλληψη και της υπευθύνου και των απαράδεκτων ειρωνικών ατόμων στη reception για το αυτεπάγγελτο ποινικά αδίκημα της απάτης σε συνέργεια , και τους μηνύω ονομαστικά και δέχομαι να συλληφθεί και εγώ επειδή με κατηγορούν για το αδίκημα της συκ. δυσφήμισης , σε εκείνο το σημείο οι αστυνομικοί τους ενημερώνουν οτι πρέπει να τους ακολουθήσουν όλοι στο τμήμα μιας και είμαι πολίτης και θέλω να καταθέσω μύνηση , φυσικά να δοθούν και το ποσό των 650 για να κατασχεθεί αφού διαφορετικά θα διωχθούν και για υπεξαίρεση.

ΞΑΦΝΙΚΑ η κ.Όλγα αλλάζει στάση , ζητά συγνώμη λέει οτι δεν »ΦΑΝΤΑΖΟΤΑΝ» οτι μπορούσαμε να φτάσουμε εκεί…και λέει δώστε στον κύριο τα χρήματα του πίσω όλα και αν θέλετε μείνετε δωρεάν σήμερα, φυσικά δεν δέχομαι να μείνω ούτε λεπτό ζητώ απο την αστυνομία να καταγράψει το πληρες συμβάν παίρνω τα χρήματα μου πίσω και αποχωρώ , αν και όλο το βράδυ έψαχνα που θα μείνω και θα απευθυνθώ για αποζημείωση μέσω των αστικών δικαστηρίων.

Φυσικά ενημέρωσα και την booking.com η οποία είναι ξεκάθαρη οτι αφού γίνεται κράτηση με ασφάλεια κάρτας καμία προκαταβολή η προχρέωση δεν δύνεται.Ντροπή για συμπεριφορά τους απέναντι σε Έλληνες!»

Ιωαννίδης Αλέξανδρος

xenodoxeio

xenodoxeio1

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

32 Σχόλια

  1. ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ Η ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ CHECK IN ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ <ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΡΤΑ ΜΕΓΑΛΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ (ΕΔΩ ΜΟΙΡΙΖΕΙ ΑΠΑΤΗ)ΟΦΕΙΛΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ

  2. ΒΡΕ ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΩΡΑ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ CHEK IN .
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

  3. ΜΕΓΑΛΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ,

    ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΝΤΥΝΕΣΑΙ ΚΟΥΡΕΛΗΣ ΦΤΩΧΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ??

    ΔΥΣΚΟΛΕΥΕΣΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ 6Η ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΗΠΩΣ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΠΑΣΚΕΤΑΚΙ ??

    ΕΙΣΑΙ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΠΙΤΣΑΔΩΡΟ ??

    ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΛΟΥΣΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ??

    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ ΣΑΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ?

    ΚΑΛΕΣΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΟ 1018 ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ.

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΠΑΡΕ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΝΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΗΝ ΣΟΥ ΦΥΓΕΙ Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ.

  4. Αυτός είναι ο Έλληνας μια να μην πληρώνει σε φορολογία και κατά τα άλλα μονοπώλιο και μούρη. Μνημόνια για 20 χρονάκια ακόμη και θα συνέλθετε.

  5. Δεν θα ηταν ασχημο να ειχε ο παλληκαρος και λιγες γνωσεις αγγλικης. Στο booking confirmation αναγραφεται room double or twin, οποτε γιατι δεν του αρεσε που τον εβαλαν σε δωματιο με δυο μονα κρεβατια? Μηπως ηθελε να εκμαιευσει καποια εκπτωση?

  6. Μπραβο ρε μαγκα αφου εισαι 31 χρονων οπως λες και εισαι και επιχειρηματιας και αφου εσυ μπορεις να πληρωσεις 700 ευρω για 4 ημερες μονο το ξενοδοχειο, εισαι ωραιος….
    Αν βαλουμε αεροπορικα εισιτηρια κλπ κλπ καταλαβαινουμε οτι πρεπει να εισαι φραγκατος. Εχεις και τη γυναικα σου και καλοπερνας.Ρωτα και κατι αλλους που δεν εχουν βρακι να φορεσουν.Κατα τ’ αλλα ο ελληνας η ελληνιδα πειναει…….
    Αντε και του χρονου να μη τη ξαναπαθεις…

  7. η συμπεριφορά του ξενοδοχείου ήταν απαράδεκτη , αν ήθελε να εκμεταλλευτεί ο πελάτης θα έμενε την βραδιά τζάμπα που του έταξαν ,είναι δικαίωμα μας να πληρώνουμε όταν αποχωρούμε και αυτό είναι το φυσιολογικό. μια προκαταβολή ναι αλλά όχι να πληρώσω χωρίς να δω τις υπηρεσίες

  8. Πως διάολο έχεις μονοπώλιο και δεν μπορείς να γράψεις ούτε μια πρόταση στα ελληνικά δεν καταλαβαίνω.
    Όπως δεν καταλαβαίνω πως εισαι και μεγάλος επιχειρηματίας χωρίς μια κάρτα πανω σου.
    Τέλος πάντων. Στο δια ταύτα.
    Ειναι πολυ σοβαρό το προβλημα που αντιμετωπίσεις σε πενταστερο ξενοδοχείο, και φυσικά σε ολα τα 5αστερα και 6αστερα που πας.
    Τώρα άντε χεσε μας γιατι ο κόσμος πεινάει.

  9. Δε μας χεζεις ρε Νταλαρα…Εμεις δεν εχουμε κωλοχαρτο να σκουπιστουμε κι εσυ γυριζεις ολα τα νησια για διακοπες με καρτες και μετρητο

  10. Δεν κατάλαβα φίλτατε, από πότε απαγορεύεται σε κάποιον ξενοδόχο να ζητήσει εξόφληση της διαμονής με την άφιξη του πελάτη ??
    Πάρα πολλά ξενοδοχεία στο εξωτερικό ζητάν ολική εξόφληση με το check in

    Η booking.com αναφέρει ότι χρησιμοποιείται η πιστωτική κάρτα σαν εγγύηση
    της κράτησης (όταν η κάρτα είναι έγκυρη φυσικά) χωρίς να γίνεται
    χρέωση προκαταβολής. (η προέγκριση είναι άλλου παπά ευαγγέλιο και δεν συνιστά χρέωση- γίνεται μόνο για να διαπιστωθεί αν μια κάρτα είναι έγκυρη ή μούφα).
    Μετά την άφιξη του πελάτη εξαρτάται από την πολιτική του εκάστοτε ξενοδοχείου και μόνον αυτού το αν θα ζητήσει εξόφληση της διαμονής στο check in , κατά την διαμονή η κατά την αναχώρηση.
    Η booking, όπως και η Expedia είναι απλά οι ενδιάμεσοι και δουλεύουν με προμήθεια από 15 ώς 25 %.
    Ο ξενοδόχος είναι αυτός που πληρώνεις , που σου παρέχει την διαμονή και τις υπηρεσίες του και μόνο αυτός κάνει κουμάντο στο μαγαζί-ξενοδοχείο του.

  11. Εγώ πάντως έκλεισα πανσιόν με πρωινό 18 ημέρες στην πάργα για 680 Ευρώ, προπληρωμή 340 Ευρώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος με την προσφορά και την συμπεριφορά των ξενοδόχων.

  12. Με αφορμή αυτή την ανάρτηση, παρατηρώ ότι υπάρχει απίστευτη δουλοπρέπεια των ξενοδόχων απέναντι σε ξένους τουρίστες, και απίστευτη αγένεια απένταντι σε Έλληνες.

  13. εσεις οι πλουσιοι δεν εχετε προβληματα σαν εμας αλλα δημιουργειτε μονοι σας ακομη και στην καλοπεραση σας….ψαχνετε το δικιο σας μεσα στην αδικια της ζωης σας…μαλλον για να νοιωσετε κι εσεις ανθρωποι οπως ειμαστε εμεις που ποναμε με φυσικους πονους κι οχι με τεχνητους…

  14. ΚΛΑΣΣΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ

    Χωρίς να θελω να παρω το μερος του ξενοδοχου ετσι οπως μας τα περιγραφει πρεπει ολοι οι υπαλληλοι του ξενοδοχειου να εχουν αποφοιτησει απο ΙΕΚ ζαχαροπλαστικής και να μην ειναι επαγγελαματιες.
    Επισης ο κυριος/α ποστάρει μονο το σημείο που τον συμφέρει απο το booking.com ΧΩΡΙΣ τα term of services!!!
    Έχοντας και προσωπικά αγανακτήσει με τη συμπεριφορά πολλών Ελλήνων τα τελευταια τουλαχιστον 4 χρόνια,για ευνοητους λογους, να σας δηλώσω τα εξής κύριε Χίο μου
    α) Οι πελάτες όταν κάναν την κρατηση βάλανε έγκυρη πιστωτική καρτα ή μια ότι ναναι (οπως απο προσωπικη εμπειρα οι εννια στους 10 κανουν) χωρις εγκυρα δεδομενα ????? γιατι η κρατηση που εχει ο κυριος ειναι Refundable δηλαδή η επιχειρηση θα παρει μια προεγκριση της καρτας να δει αν ισχυει ( δε μπορει μια επιχειρηση να δεχεται κρατησεις ιντερνετικες χωρις εγκυρες καρτες και να ελπίζει στο Θεό ο ξενοδοχος οτι θα ερθουν κιολας – η προεγκριση αναφερεται ρητα στη booking.com ειναι συνηθως το ποσο της μιας νυχτας , το ποσο αυτό απλά δεσμευεται για μια περιοδο 5-7 ημερών και μετα αυτοματα επιστρεφει (το ποσο )στην καρτα. βεβαια οι κυριοι δεν αναφερουν ΚΑΝ ανα η κρατηση ειναι refundable ή NON Refundable(μη επιστρεψιμη δηλαδη εκλεισες – εξοφλησες
    με καρτα – δεν γινεται επιοτροφη του ποσού αν δεν ακυρωθει η κρατηση πριν τις Χ ημερες που αναγραφεται στα terms of services.)
    β) Αφου θελησαν παραταση της διαμονής τους, ειδικα σε σεζόν ξενοδοχείο, αν για παραδειγμα κανουν παραταση 6 μέρες και την τριτη θελησουν να φυγουν υποχρεουνται να πληρωσουν το 50% των υπολοιπων ημερων, και παλι και με βαση τη συμπεριφορα τους που υποδηλώνει «ΦΕΣΙ» καλα καναν και τουτς ζητησαν τα χρηματα.
    γ)Τους κλειδωσαν το δωματιο για να περασουν υποχρεωτικά απο τη ρεσεψιόν να τακτοποιησουν το λογαριασμό τους… Οι κυριοι ειχαν αποσκευες μαζι τους ή χειραποσκευες??? Οταν οι πελατες που ερχονται δεν φερουν αποσκευες ή φερουν μικρα σακβαγιαζ στον ωμο που αυτο μπορεί να υποδηλωνει οτι οποτε τους την βαρεσει σηκώνονται και φευγουν (εχουν δει φεσια και φεσια τα ματια μου και απο πελατες που ουτε καν σου περναει απο το μυαλο…ολως τυχαως ΕΛΛΗΝΕΣ )
    δ) ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ?? Αμα μπεις σε ενα μαγαζι να ψωνισεις ετσι μπαινεις ?? Και μη ξεχναμε οτι για οσα προαναφερω φερει ευθυνη ο υπαλληλος που παει να βγαλει ενα μαεροκαματο και εχει τον καθενα να νομιζει οτι επειδη πληρωνει μπορει να συμπεριφερεται οπως θελει ,βασικά λαθος εκφραση «νομιζει», δεδομενο οτι θα συμπερεφερεται οπως θελει.
    ε)»Είχαμε κάνει την κράτηση μας μέσω της bookiing κλείνοντας προσφορά …. στο ποσό τον 736 ευρώ» ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΕΙ ΓΡΑΦΕΙ 552 ΕΥΡΩ. ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ!ΤΗ ΜΙΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕ 300 ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΕ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 436 ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΟ ΠΛΗΡΩΣΕ 900. ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΙΑΣΥΝΗ ΤΟΥ… LOL
    στ) 552 δια 3 ΔΙΑΝΥΧ/ΣΕΙΣ = 184 ΤΗ ΒΡΑΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ fULL board αφου εχει αποκρυψει τα στοιχεια.Πηρε ή δεν πηρε αυτο που εκλεισε για τις τρεις διανυχτερευσεις του?? ΠΗΡΕ. Βρηκε ψεγαδι για το αλλο δωματιο πουτ πηρε που ηταν και εκτος της κανονικης του κρατησης για να ζητησει ΕΚΠΤΩΣΗ -που δεν το αναφερει αλλα κατι τετοιους τους εχω φαει στη μαπα .Πρωτα εκβιαζουν και ζηταν εκπτωση με αστυνομιες κα μετα οτι θα μπουν στο tripadvisor και θα γραψουν ρουφιανοσχολια .
    ΥΓ Αφηνω ανοιχτο το ενδχομενο ο κυριος-α να πηγε πραγματι σε πενταστερο ξενοδοχειο ριζορτ με ανεπαρκεις ολους τους υπαλληλους, αυτος να τα εχει κανει ολα σωστα οσον αφορα την κρατηση του, να πηγαινει χωρις λεφτα αλλα να απαιτει να πληρωσει στο τσεκ αουτ (Γιατι ρε μαγκα πλουσιε πολυταξιδε που γυριζεις ολο τονκοσμο εκλεισες απ την booking και δεν πηγες σε ταξιδιωτικό πρακτορα , δηθεν για να μη πληρωσεις τα 10 – εικοσι ευρω παραπανω ?) Αραγε οταν εκανες κρατηση πηρες ενα τηλεφωνο ή επικοινωνησες με καποιο email να δεις αν ολα ειναι ενταξει ? Τσεκαρες τα email σου να δεις αν εχεις καποιο μυνημα απο το ξενοδοχειο ή τη booking σε περιπτωση που δεν εγκρινεται η καρτα σου ή μαλλον να σε παρουν και τηλεφωνο στο κινητο ??

    ΥΓ2 Για να εκανες και παραταση διαμονης μαλλον…ΣΟΥ καλάρεσε το ξενοδοχειο ,αυτο λεω γω και μεχρι να κανεις την παραταση ολαν μαλλον, θα ηταν και καλα, και το προσωπικο … Α ναι ναι ξερω …αναγκαστικες ο κημενος

    ΥΓ3 Αμε μπες στο tripadvisor να γραψεις τη ρουφιανια σου και να παρεις και την αναλογη απαντηση απο τους υπευθυνουν . ΕΛΛΗΝΑΡΑ

    ΥΓ4 Μπραβο κυριε Χιο που τα ποσταρεις να ξεδινουμε και μεις μ’ αυτους
    τους απίθανους !!

    1. Αντωνη και εσυ κλασικος ελληναρας εισαι που κατηγορεις καποιον ανθρωπο για τα αυτονοητα που ηθελε…
      αλλα πες οτι ειναι φιλαρακια σου αυτοι στο ξενοδοχειο…γιατι ξερω οτι σε βαλανε να γραψεις κατω στο σχολιο η διευθυνση του ξενοδοχειου….
      ντροπη σου…

      1. Δε με εβαλε κανενας .Αμα ειχες και στοιχειωδως γνωσεις πανω στην ξενοδοχειακή θα καταλαβαινες . Και στι αποδυκνειω με επιδειρηματα.
        Ντροπη δικη σου που πιστευεις τον καθενα

  15. ΑΠ ΤΗ ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Ο ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΣ ΜΙΚΡΟ ΑΣΤΟΥΛΗΣ ΒΛΑΚΑΚΟΣ….ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΜΑΚΑΚΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΧΑΙΝΟΥΝ!!!

  16. Εινα απιτευτο στην Ελλαδα της κρισης οπου απαιτειται επαγγελματισμος και οργανωση για να αντεπεξελθει στις δυσκολιες να επαναλαμβανονται τετοιες καταστασεις που κινουνται στη σφαιρα της «επιστημονικης φαντασιας». Τελικα η Ελλαδα σε πολλα πραγματα ειναι «αλλος πλανητης». Η ολη συναλλαγη των πελατων αυτων με το συγκεκριμενο ξενοδοχειο, απο την αρχη μεχρι το τελος της, ειναι απιστετυη σε καθε της λεπτομερεια. Δεν ξερει απο που να αρχισει κανεις και που να τελειωσει στο να σχολιαζει αυτη την ιστορια που αν την πεις στο εξωτερικο θα σε κοιτανε σα να εισαι εξωγηινος. Οχι δεν ειναι τελεια φυσικα τα πραγματα στο εξωτερικο ομως το επιπεδο των γεγονοτων αυτης της ιστοριας ξεπερναει καθε φαντασια. Αν η Ελλαδα θελει πραγματικα την ανακαμψη και δεν αλλαξει αυτου του ειδους τις εξωφρενικες νοοτροπιες και συμπεριφορες θα περιμενει για πολυ, μα παρα παρα πολυ καιρο για να δει ασπρη μερα.

  17. Η καταγγελία όσο σοβαρή και αληθινή είναι χάνει την αξία της από τη δεύτερη κιόλας λέξη της!
    Τι σημαίνει σημαντικός επιχειρηματίας ; Ένας απλός εργάτης οικοδομής που αποταμιυει με κόπο ελάχιστα ευρώ για να παει διακοπές με την οικογένεια του είναι ασήμαντος η λιγότερο σημαντικός;
    Όσο και αν το περιστατικό σε δικαιώνει εγώ θεωρώ ότι πληρώσες με κόστος αυτή τη ταλαιπωρία την έπαρση που έχεις , η οποία κατα πάσα πιθανότητα είναι και αδικαιολόγητη μιας και στην ηλικία που είσαι μονοπωλιακή επιχείριση έχεις από καλή πλάτη … Και όχι από προσπάθεια !
    Η ματαιοδοξία που έχει ο καθένας μας είναι αυτή που θα μας φάει το κέφαλι…

    Άκου σημαντικός …

    Ενώ οι γιατροί στη Σιερα λεονε είναι ασήμαντοι

  18. Φιλε μου επιχειρηματια μονοπολιακης επιχειρησης τη Β.ελλαδος ειμαι συγκλονισμενος απο το δραμα που περασες. παντως για την ιστορια κωτσο σε πιασανε οι βλαχοι εκει κατω, επρεπε να τη κανεις με το καλημερα. εχεις ακουσει οτι η καλη μερα απο το πρωι φαινεται;

  19. ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΕΤΟΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ;
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.
    ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΑΠΛΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΝ ΡΙΞΕΙ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΟΙ PROVIDERS, ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΑΝ ΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΧΟΣΛΟΒΑΚΙΑ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1980 ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΙ Η ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΑ Η ΘΥΡΩΡΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΡΑΓΑ ΣΕ ΠΕΝΤΑΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΞΑΣΤΕΡΑ ΜΕ 200 ΕΥΡΩ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ ΔΙΑΜΟΝΗ.

  20. ενταξει, η ατακα τα σπαει!!!

    «η γυναίκα μου έγινε έξαλλη
    και μου επέτρεψε να αντισταθώ επιτέλους
    στην κτηνώδη συμπεριφορά του ξενοδοχείου»

  21. ε τωρα να συγχυστω και για τον 30αρη που γυρισε ολο το αιγαιο και μια φορα δεν ηταν τοσο καλη;

Leave a Response