ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΩ-ΚΑΤΩ! Σφαγή για Σκλαβενίτη: Ποιοι τον κατηγορούν, ποιους «καταστρέφει». Άρχισαν τα όργανα

Κοινοποίηση:
giati-ta-soyper-market-sklabeniths-paramenoyn-kleista-tis-ergasimes-kyriakes

Ποιοι ανταγωνιστές κατηγορούν και ανησυχούν με δύναμη Σκλαβενίτη;

Περισσότερα πλεονεκτήματα από ό,τι μειονεκτήματα είδαν οι προμηθευτές κατά την εξέταση της συγκέντρωσης των ομίλων «Μαρινόπουλου» και «Σκλαβενίτη».

Ο λόγος δεν είναι μόνο το γεγονός ότι με τη μεταβίβαση του δικτύου της «Μαρινόπουλος» στην «Σκλαβενίτης» θα πάρουν πίσω, έστω και «κουρεμένα», τα χρήματά τους αλλά επίσης το καλό όνομα που έχει στην αγορά ο «Σκλαβενίτης» και το γεγονός ότι τα προϊόντα τους θα πωλούνται πάλι από ένα ευρύ δίκτυο καταστημάτων.

Κάποιοι, μάλιστα, όταν ερωτήθηκαν από την Επιτροπή Ανταγωνισμού από όπου και προέρχονται οι παραπάνω μαρτυρίες, δεν παρέλειψαν να αναφερθούν και στις πιέσεις που δέχονται από ανταγωνιστές του «Σκλαβενίτη» για επιπλέον παροχές.

Όπως προκύπτει, λοιπόν, από την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, «μέρος των προμηθευτών αναφέρθηκε σε θετικές επιπτώσεις με κρατούσαν την άποψη ότι η Σκλαβενίτης έχει καλό όνομα στην αγορά και η δραστηριοποίησή της εκτός Αττικής θα βοηθήσει στην ενίσχυση του ανταγωνισμού και συνακόλουθα στη μείωση των τιμών για τους τελικούς καταναλωτές».

Επίσης, «μεγάλο μέρος των προμηθευτών, λαμβάνοντας υπόψη την καλή φήμη του ομίλου Σκλαβενίτη, σχετικά με την συνεργασία του με τους προμηθευτές, αλλά και την μέχρι σήμερα καλή συνεργασία των ιδίων με αυτόν, εκτιμά ότι ο όμιλος δεν θα εκμεταλλευτεί την αύξηση της διαπραγματευτικής του δύναμης προς τους προμηθευτές».

Μία, μάλιστα, εταιρεία πιστεύει ότι ακόμη και αν ο όμιλος Σκλαβενίτη επιχειρούσε τέτοιες προσπάθειες, αυτές δεν θα ήταν πρόσφορες διότι «στο ελληνικό λιανεμπόριο οι εκπτώσεις, παροχές και πιστώσεις έχουν φτάσει σε τέτοιο υψηλό και ασύμφορο για τους προμηθευτές επίπεδο, ώστε η οποιαδήποτε περαιτέρω και πρόσθετη απαίτηση θα είναι ανούσια και μη αποδεκτή».

Οι προμηθευτές δεν διστάζουν να «καρφώσουν» τις απαιτήσεις άλλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ για επιπλέον εκπτώσεις. Αποκαλυπτικό είναι το παρακάτω απόσπασμα:

«Ενώ δεν έχει οριστικοποιηθεί η συμφωνία με την Μαρινόπουλος, ήδη υπάρχουν έντονες πιέσεις από τις άλλες αλυσίδες ειδών λιανικής πώλησης ειδών σούπερ μάρκετ προς τους προμηθευτές για αύξηση παροχών», ανέφερε εταιρεία, απαντώντας σε σχετικό ερωτηματολόγιο της ΕΑ και συνεχίζει:

«Σε αυτές τις συνθήκες γίνεται κατανοητό ότι θα δημιουργηθούν προβλήματα και θα είναι αδύνατο να επιβιώσει μια μεγάλη μερίδα προμηθευτών, κυρίως βιοτεχνών – τυποποιητών οι οποίοι καλούνται να συμμετέχουν στο κόστος αυτής της εξαγοράς με κούρεμα 50% των οφειλόμενων όχι μόνον από τη ‘Μαρινόπουλος’, αλλά και από τις υπόλοιπες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι οποίοι οδηγούνται με αυτές τις τακτικές σε αχαρτογράφητα νερά ενόψει μάλιστα και της αύξησης της διαπραγματευτικής δύναμης της Σκλαβενίτης‘».

Σε άλλο σημείο αναφέρεται ότι «μέρος προμηθευτών εκτιμά ότι δεν θα επηρεαστεί ιδιαίτερα η λειτουργία του ανταγωνισμού τόσο σε τοπικό όσο και σε εθνικό επίπεδα, διότι ουσιαστικά η εταιρεία αναλαμβάνει ένα δίκτυο καταστημάτων με μηδενικό τζίρο».

Κάποια εταιρεία ανέφερε ότι «ο συγκεντρωτισμός που έχει επιβληθεί στο ελληνικό λιανεμπόριο την τελευταία δεκαετία (ουσιαστικά το 80% και πλέον του κύκλου εργασιών του ελληνικού λιανεμπορίου έχει συγκεντρωθεί σε πέντε ομίλους σούπερ μάρκετ) δεν φαίνεται ότι έτι περαιτέρω θα διαταραχθεί με την συγκεκριμένη πράξη αφού η, για μεγάλο χρονικό διάστημα, παραπαίουσα Μαρινόπουλος, ουσιαστικά έχει ωθήσει το μερίδιο που είχε στην αγορά προς τους υπόλοιπους λιανέμπορους).

Ενστάσεις, όπως ήταν αναμενόμενο, διατυπώνουν οι ανταγωνιστές του Σκλαβενίτη, διατυπώνοντας ανησυχία για δημιουργία δεσπόζουσας θέσης του ομίλου Σκλαβενίτη σε πολλές τοπικές αγορές.

Επίσης, οι ανταγωνιστές εξέφρασαν ανησυχία για την αύξηση της διαπραγματευτικής δύναμης του Σκλαβενίτη με κάποιον εξ αυτών να υποστηρίζει ότι «η αύξηση πίεσης στους προμηθευτές για υψηλότερες παροχές και συνέχιση συνεργασίας ενδέχεται να διακινδυνεύσει τη βιωσιμότητα των τελευταίων, ειδικά αυτών που έχουν ρυθμισθεί οι υποχρεώσεις τους».


ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:
loading...

7 Σχόλια

  1. Δυστυχώς και ο Σκλαβενίτης δεν είναι ο παλιός Σκλαβενίτης, ο εθνοπατριώτης που πέθαινε για Ελλάδα και είχε πολεμήσει στα αλβανικά βουνά. Από τότε που πέθανε και το κληρονόμησαν τα ανήψια του, έχει ακριβήνει τρομερά πολύ! Κανένα πραγματικό ενδιαφέρον για τον πενόμενο λαό, να χαμηλώσουν δηλαδή λίγο τις τιμές υπέρ του Ελληνα καταναλωτή. Εχει καταντήσει ο πιο ακριβός απ’ όλους τους άλλους. Εχει ποιότητα και διατηρεί τους υπαλλήλους του, αλλά τι να το κάνεις, όταν σαν καταναλωτής στου Σκλαβενίτη παίρνεις 10 πράγματα και σου φεύγει στο άψε-σβήσε ένα ολόκληρο πενηντάρικο .
    Πού θα πάει αυτή η κατάσταση; Tέτοια ακρίβεια μπορεί να κάνει μεγάλο όμιλο τον Σκλαβενίτη και να αγοράζει μαρινόπουλους και μάκρο και να συζητάει με βερόπουλους για εξαγορά, αλλά δυστυχώς όλους εμάς, πατριώτες ανθρώπους-Έλληνες καταναλωτές μας ξαναστέλνει έτσι πίσω, να ψωνίζουμε ξανά σε βελγοεβραίους και ολλανδοεβραίους πολυεθνικούς, μπας και γλιτώσουμε κανένα δεκάρικο, γιατί δεν αντέχει άλλο σε Σκλαβενίτη η τσέπη μας (αν φέρονται έτσι «ελληναράδες» επιχειρηματίες προς Έλληνες καταναλωτές-οικογένειες, να τους χ@#$σω)…

  2. Σε μεγάλο πρώην careffur στην περιοχή μου μπαίνοντας στα κηπευτικά έχει καλούτσικες τιμές αν και τα προϊόντα δεν είναι τόσο φρέσκα όσο στα παλαιά δικά του s/m.

    Αν πας παραπέρα και καθίσεις να δεις τιμές πολύ ψηλές ρε παιδιά.
    Δεν μπορεί ο κόσμος να ψωνίσει.Θα ψάξει αλλού να βρει φθηνότερα αν δεν κατεβάσει τις τιμές.Υπάρχει
    μεγάλη φτώχεια.Ένα 20 – 30% μπορεί να ψωνίσει τόσο ψηλά.Οι υπόλοιποι θα πάνε αλλού.Δεν κοιτάνε που ανήκουν και πως τα λένε.
    Το πορτοφόλι του κοιτάει ο καθένας πόσο αντέχει.

  3. Ο ΜΈΓΑΣ ΈΛΛΗΝ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΠΉΡΕ ΜΙΑ ΠΤΩΧΕΥΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΎ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ.ΑΝ ΕΣΕΊΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΤΕ ΠΆΤΕ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΊΑ Κ ΠΕΊΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΎ ΣΆΣ ΟΡΟΥΣ ΠΌΣΕΣ ΠΙΘΑΝΌΤΗΤΕΣ ΈΧΕΤΕ? ΑΝ ΠΆΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΧΉ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΆΣ ΘΑ ΠΆΡΕΤΕ Κ ΤΑ ΧΡΈΗ. ΑΥΤΌΣ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΠΉΡΕ Κ ΤΑ ΧΡΈΗ ΤΟΥ ΜΑΡΙΝΌΠΟΥΛΟΥ ΑΦΟΎ ΈΤΣΙ ΟΡΊΖΕΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΊΑ? ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΙΚΆ ΘΑ ΠΛΗΡΏΣΕΙ ΤΗ ΖΗΜΙΆ? ΕΜΕΊΣ ΚΟΡΟΙΔΑ.

  4. ΞΑΝΑΠΗΓΑ ΠΡΙΝ 3 ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΠΑΡΧΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ …ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΥΤΕ 1 ΠΡΟΓΚΑ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΔΕΙΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ Κ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΑΔΕΙΑ ΚΟΥΤΙΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΣΕ ΚΟΛΩΝΙΕΣ ΑΠΟ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟ ΜΟΝΟ ΤΑ ΚΛΟΧΑΡΤΑ ΓΛΑΡΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΗΝΑ Κ ΛΙΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΕΔΩ ΛΙΓΑ ΕΚΕΙ ΟΛΗ Η ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣΑΒΟΥΡΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΕΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΔΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΑ ΦΑΕΙ ΒΟΥΖΑ ΑΣΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΕΙΝΑΙ 2,5 ΧΛΜΤΡΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΝΩ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ****ΟΧΙ ΛΙΝΤΛ Κ ΑΒ ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑ ΟΛΑΝΔΟΕΒΡΑΙΟΙ

  5. ΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΣΑΒΟΥΡΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΑ LIDL…
    ΑΝ ΘΕΛΩ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΡΩΩ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΤΟΤΕ
    ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ!!
    ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο -ΣΚΛ.-
    ΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΠΑΡΜΠΑΜΗΤΣΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΞΕΚΙΝΑΓΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΗΝ {ΧΡΥΣΗ} ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΠΡΟ ΚΡΙΣΗΣ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ ΠΑΙΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ….. ΔΕΝ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ -ΣΚΛ- {ΠΟΣΟΙ ΠΙΝΟΥΝ ΝΕΡΟ} ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟΠΟΙΗΣΩ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΩ -ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΑΡΑ ΣΥΓΚΡΙΝΩ……

  6. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ Ο ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΘΑ ΦΑΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ Κ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΟΛΑ ΚΑΝΕ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΧΑΜΙΛΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΝΤΟΙΟ ΠΙΓΕΝΕ ΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΑ lidli ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΑΜΕΙΟ ΕΧΟΥΝ ΤΕΣΣΕΡΑ Κ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ

Leave a Response