ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Σκοτεινό σχέδιο αποϊεροποίησης των Ελληνικών Μνημείων – Η μαρμάρινη σκηνή του … “αγνώστου πρόσφυγα” απέναντι από τον Παρθενώνα!

Κοινοποίηση:
σοκ

Στα πλαίσια της διεθνούς εκθέσεως Documenta 14 στήθηκε μία σκηνή πρόσφυγα, από μάρμαρο, βάρους τριών τόνων στο λόφο του Φιλοπάππου. Όπως ανέφερε η δημιουργός, Rebecca Belmore, το έργο της τοποθετήθηκε εκεί με στόχο την «συνομιλία» του έργου με τον Παρθενώνα!

Τι έχει άραγε να πει η «σκηνή του πρόσφυγα» με τον Παρθενώνα; Τι έχει να πει μία μαρμάρινη σκηνή που σηματοδοτεί την έλευση στην Ελλάδα εκατομμυρίων εποίκων με ένα μνημείο που ταυτίζεται με την ακμή της πόλεως των Αθηνών και του οποίου οι μετόπες απεικονίζουν μάχες των Ελλήνων, που φτάνουν μέχρι την πολιορκία της Τροίας; Προφανώς, το νέο «μνημείο» της Rebecca Belmore, τοποθετήθηκε στου Φιλοπάππου, για να δείξει στον Παρθενώνα ότι μία νέα τάξη πραγμάτων ήλθε και ότι η εποχή του παρήλθε.

Συντεταγμένο σχέδιο αποϊεροποίησης

Δεν είναι η πρώτη φορά που ιστορικοί χώροι των Αρχαίων επιλέγονται για την τοποθέτηση σύγχρονων «καλλιτεχνικών» εκτρωμάτων. Στόχος τοιούτων «καλλιτεχνημάτων» είναι να αποτελέσουν σύμβολα επικράτησης εις βάρος του Ελληνισμού.

Μία σκηνή πρόσφυγα τοποθετείται απέναντι στο υπέρτατο μνημείο προς τιμή της πολεμικής αρετής των Ελλήνων. Καταυλισμός λαθρομεταναστών τοποθετείται, νωρίτερα, στο πεδίο του Άρεως. Το τζαμί του Βοτανικού τοποθετείται δίπλα στην Ιερά Οδό, εκεί όπου περνούσε η ιερή πομπή και πορευόταν προς την Ελευσίνα, εκεί που δοξαζότανε ο Αρχαίος Ελληνισμός.

Η επιλογή των τοποθεσιών δεν είναι τυχαία… Πρόκειται για συμβολισμούς υψίστης σημασίας που σκοπό τους έχουν την αποϊεροποίηση ολόκληρων περιοχών και την εκπομπή μηνυμάτων κατάκτησης προς τους Έλληνες. Το καθεστώς, καταστρέφοντας τις ιερές περιοχές των Ελλήνων, θέλει να τους πει ότι τελείωσαν.

Η δημιουργός

Έχει την σημασία του να δούμε, ποια είναι η δημιουργός της περί ης ο λόγος σκηνής. Η συγκεκριμένη έγινε γνωστή το 1991, όταν φιλοτέχνησε ένα τεράστιο μεγάφωνο από µαρκετερί µε καπλαµά και διακοσμητικές λεπτομέρειες, καθώς και από δέρµα άλκης και δερμάτινους ιµάντες, το οποίο συμβόλιζε «τον βαθµό κώφωσης για τα απειλητικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι αυτόχθονες κοινότητες».

Το πώς έφτασε από την καλλιτεχνική δημιουργία υπέρ των αυτοχθόνων, στην στυγνή καθεστωτική προπαγάνδα εναντίον των αυτοχθόνων, δηλαδή των Ελλήνων, είναι ένα ζήτημα που οφείλει να αναλάβει κάποιος ψυχολόγος – αναλυτής. Ιδιαιτέρως από την στιγμή που, όντας η ίδια αυτόχθων, αντιλαμβάνεται τον ρατσισμό που υφίστανται οι αυτόχθονες πληθυσμοί από τους εποίκους.

Η έκθεση Documenta

Η συγκεκριμένη έκθεση κανονικά διεξάγεται κάθε 5 χρόνια στην Γερμανία προκειμένου να δείξει το «ξεπέρασμα του φασισμού από το γερμανικό κράτος». Για πρώτη φορά φέτος, η δέκατη τέταρτη συνέχειά της θα διεξαχθεί εν μέρει στην Ελλάδα, δείγμα του πόσο σημαντική είναι για τους θολοκουλτουριάρηδες του αντεθνισμού η Ελλάδα.

Στην πλημμυρίδα των λαθρομεταναστών που πλήττει την Πατρίδα μας αυτοί βλέπουν μία ευκαιρία. Βλέπουν την ευκαιρία να ξεμπερδεύουν μια και καλή με τους Έλληνες. Καθόλου τυχαίο πως η «σκηνή του πρόσφυγα» τοποθετήθηκε πλησίον της λεγόμενης «φυλακής του Σωκράτη», δείγμα ότι η κατάκτηση ξεκινά από το σημείο που διώκεται η Ελληνική Σκέψη.

xryshaygh.com

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

7 Σχόλια

  1. Η Dokumenta γίνεται πάντα στή πόλη Kassel στήν βόρειο γερμανία.
    Τή δουλειά έχει αυτή μέ τήν Ελλάδα;Τό απαίσιο καί κακόγουστο
    “έργο” τής Rebecca Belmore χρειάζεται μερικά ραβδάκια δυναμίτηδα
    καί τό εκτρωμα γίνεται ΣΚΟΝΗ.
    Γιάννης

  2. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ , ΠΙΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΒΙΩΣΑΜΕ ΠΕΝΗΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ…….. ΘΛΙΨΗ……..ΚΑΤΗΦΕΙΑ……..ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ………ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΙΤΙΟΥΣ……

  3. ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΚΑΤΟΔΗΜΑΡΧΟ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ?ΙΣΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΥΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΡΩΜΟΕΒΡΑΙΑ ΚΑΙ ΕΤΕΡΟΝ ΟΥΔΕΝ

  4. ΜΗΤΣΑΡΑ τα ειπες ολα !!!!!!!!!!!
    Τι να δειξουνε τα ραδικια ρε φιλε ? τι κουλτουρα να εχουν ? και οτι εχουν στα μουσεια τους κλεμενα απο αλλες χωρες ειναι.

  5. Πόσο κόστισε αυτό το έκτρωμα που προσβάλει τους Έλληνες, τη χώρα μας και τον πολιτισμό των αρχαίων προγόνων μας ?
    Ποιος σας έδωσε την άδεια να ασελγήσετε σε αυτόν τον ιερό χώρο και να πληρώσει το μάρμαρο ο καταχρεωμένος πολίτης ?
    Από τη μία ο Λαθρο-καμίνης σχεδιάζει να μαζέψει στην αποθήκη, για να σώσει όπως μας λέει τα μνημεία από την μανία αυτών που τα καταστρέφουν και από την άλλη στήνει μνημεία που υμνεί τον ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ της Ασίας και της Αφρικής στην Ελλάδα.
    Το σχέδιο του αφελληνισμού σε πλήρη εξέλιξη.

  6. Και τί “συνομιλία” μπορεί να κάνει το ΛΑΜΠΡΟΤΕΡΟ ΜΝΗΜΕΙΟ της Αθηναϊκής Πολιτείας, το ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ & ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟΤΕΡΟ ΕΡΓΟ της Παγκόσμιας Πολιτισμικής Κληρονομιάς (Unesco), με το τσαντήρι που δημιούργησες εσύ, μωρή λινάτσα Rebecca Belmore ;;;
    Τί σχέση έχει η ζωφόρος που απεικονίζει την πομπή των Παναθηναίων (την πιο μεγάλη θρησκευτική εορτή των Αθηνών) και οι μετόπες που απεκονίζουν την Γιγαντομαχία, την Αμαζονομαχία, την Κενταυρομαχία και σκηνές από τον Τρωικό πόλεμο, με τις καλύβες των λαθρεποίκων, μωρή ιερόσυλη Rebecca Belmore ;;;
    Γιατί επέλεξες, μωρή ατάλαντη, ατσούμπαλη “καλλιτέχνιδα” (του κ΄λου) τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης να τοποθετήσεις την μ@λακία σου, και δεν την τοποθέτησες στην κ.λοχώρα σου ;;;
    Ποιός σού έδωσε το δικαίωμα να προσβάλεις τους ΄Ελληνες προγόνους μας, μωρή πατσαβούρα ;;;
    Ποιά Δημόσια Ελληνική Αρχή αδειοδότησε την τοποθέτηση αυτού του αίσχους ;;;
    Τί κάνει η Αρχαιολογική Υπηρεσία η οποία έχει ταχθεί να προστατεύει τους ιερούς ιστορικούς χώρους, στους οποίους δεν επιτρέπει ούτε την τοποθέτηση κινητής καντίνας ;;;
    Το Υπουργείο Πολιτισμού, που επί σειρά ετών δεν παραχωρεί σπιθαμή Αθηναϊκής γης για την εγκατάσταση αγάλματος του Μεγίστου ΄Ελληνα Στρατηλάτη, Μεγάλου Αλεξάνδρου, πώς επέτρεψε την τοποθέτηση αυτού του εκτρώματος ;;;
    Είναι κάποιος αρμόδιος να μας πληροφορήσει εάν δίπλα σε αυτόν τον κακοδεμένο μπόγο, τοποθετηθούν και “πρόσφυγες” με μαντήλες και σαρίκια ή τεθεί και επιγραφή στα αραβικά ;;;
    Κονιόρδου, Κουντουρά και λοιπές πατσαβούρες, πάρτε στις αυλές των ρημαδιακών σας, αυτό το κακόγουστο καλύβι, μαζί με τους λαθρομετανάστες που μάς μαζέψατε εδώ, και αφήστε ήσυχα τα ΑΦΤΑΣΤΑ, ΙΕΡΑ μνημεία των Ελλήνων προγόνων μας …
    ΄Αντε στο διάολο θολοκουλτουριάρικα σούργελα, που βαλθήκατε να υποβαθμίσετε και να εξευτελίσετε την πλέον αξιόπιστη μαρτυρία ενός προηγμένου τεχνολογικά και αισθητικά πολιτισμού, του Ελληνικού Πολιτισμού, που έχει επηρεάσει στον μέγιστο βαθμό την ανάπτυξη του σύγχρονου αποκαλούμενου «δυτικού» κόσμου….
    ΄Αντε στα τσακίδια, παλιο-άγαρμπα ερπετοειδή, που βάλατε δίπλα στο ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ τών αρχιτεκτόνων Ικτίνου & Καλλικράτη και του γλύπτη Φειδία, την κακοβέτσουλη καρικατούρα της “αρτίστας” Belmore …
    ΄Αντε στον αγύριστο, παλιο-ανθελληνικά / μισελληνικά σκουπίδια, που ενώ ο Ελληνικός Λαός ζει στην μιζέρια και στην απόγνωση ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΑΣ, εσείς τον επιβαρύνετε με κατασκευές μαρμάρινων τσαντηριών, για να τού θυμίζετε την λαθροεισβολή των βαρβάρων που ΕΣΕΙΣ τού επιβάλατε …
    ΄Εννοια σας, παλιοσαβούρες, έχει ο καιρός γυρίσματα … και τότε δεν θα υπάρξει έλεος για εσάς που ισοπεδώσατε κάθε Ελληνική Αξία …

  7. Σιγά σιγά να αρχίζουν όλοι οι προδότες να δουλεύουν την βαζελίνη.
    Η ώρα που θα τους μπει αυτό το “έργο τέχνης” εκεί που του αξίζει είναι όσο κοντά όσο ποτέ.
    Έτσι κι αλλιώς έχουν φάει τόση τσα-που από τα λαθροπηθίκα συντρόφια τους που όλοι οι σφιγκτήρες μύες τους έχουν χαλαρώσει.
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ.-

Comments are closed.