ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ! Έκανε αυτό το αεροπλάνο… σπίτι του! Δείτε πώς είναι μέσα….

Κοινοποίηση:
aer1

Αυτό το Boeing 727-200 βρίσκεται μέσα στο δάσος του Oregon. Όχι όμως από κάποιο ατύχημα. Ο Bruce Campbell το αγόρασε πριν μερικά χρόνια για 100 χιλιάδες δολάρια, δηλαδή κάπου 85 χιλιάδες Ευρώ.

aer2

Λάτρευε τόσο τα αεροπλάνα που ήταν το όνειρο του να ζήσει σε ένα. Έτσι, έκανε τις απαραίτητες μετατροπές στο νέο του απόκτημα και το έκανε σπίτι.

aer3

aer4


ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. Μαλλον κατι τυπους σαν κι αυτον εδω θεωρουν μεγαλοεπενδυτες τα ξεπουληταρια της πατριδας μας οταν μιλανε για αναπτυξη…

    1. Παρα πολυ σωστα! Βλεπε παραδειγμα για το παλιο αεροδρομιο Ελληνικου. Τιποτα θεσεις για 200 αντε 300 ευρω/μηνα που λογικα για αλλοδαπους θα προοριστουν και τα βοθροκαναλα μας το πλασαρουν για καλο!

  2. Αυτό το αεροπλάνο ανήκε κάποτε (όπως φαίνεται εξ’άλλου) στην κραταιά,τα χρόνια εκείνα,ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ,στην οποία είχα την τιμή να εργαστώ ως Επιμελητής Πτήσεων για 30 χρόνια.Το νηολόγιο του είναι πιθανόν SX-CBC (εξ’όσον μπορώ να διακρίνω στην πόρτα του ρυναίου συστ.προσγείωσης).Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές ασχολήθηκα με αυτό το αεροπλάνο.
    Πρωτότυπο το εγχείρημα του νέου κατόχου του,όμως εμένα μου δημιουργεί κάποια συναισθήματα λύπης,σκεπτόμενος το παρελθόν,το που βρίσκεται και η χρήση του τώρα.Τουλάχιστον αυτό γλύτωσε την ανακύκλωση και την μετατροπή του σε κουζινικά είδη.Είναι θλιβερό το πως μία αεροπορική εταιρεία της εμβέλειας της ΟΑ κατήντησε σε αυτή την κατάσταση (της ιδιωτικής πλέον ΟΑ) που υπάρχει σήμερα.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

    Ε.Αγοραστός

  3. Αυτό το αεροπλάνο ανήκε κάποτε (όπως φαινεται εξ’άλλου) στην κραταιά,τα χρόνια εκείνα,ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ,στην οποία είχα την τιμή να εργαστώ ως Επιμελητής Πτήσεων για 30 χρόνια.Το νηολόγιο του είναι πιθάνόν SX-CBC (εξ’όσον μπορώ να διακρίνω στην πόρτα του ρυναίου συστ.προσγείωσης).Δεν μπορώ να θυμηθώ πόσες φορές ασχολήθηκα με αυτό το αεροπλάνο.
    Πρωτότυπο το εγχείρημα του νέου κατόχου του,όμως εμένα μου δημιουργεί κάποια συναισθήματα λύπης,σκεπτόμενος το παρελθόν,το που βρίσκεται και η χρήση του τώρα.Τουλάχιστον αυτό γλύτωσε την ανακύκλωση και την μετατροπή του σε κουζινικά είδη.Είναι θλιβερό το πως μία αεροπορική εταιρεία της εμβέλειας της ΟΑ κατήντησε σε αυτό την κατάσταση (της ιδιωτικής πλέον ΟΑ) που υπάρχει σήμερα.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

    Ε.Αγοραστός

    1. Αυτο με το κλεισιμο της Ολυμπιακης ηταν Εθνικο εγκλημα και δυστυχως δεν πηγε κανενας φυλακη. Και τα κατασταλτικα μεσα εξαπατησης το περασαν σαν τελευταιο. Τωρα κινδυνευει να καταντησει κτελ! Η Ολυμπιακη ηταν κερδοφορα, αλλα αρχισαν να την βαζουν μεσα γιατι:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Olympic_Airways#Post-Onassis_era

      Διαβαστε ολη την τριτη παραγραφο που λεει «The company faced serious financial trouble from the 1980s on, mostly because of management problems.» και θα καταλαβετε. Ενας αλλος μυθος που καταριπτεται ειναι ο «Η Ολυμπιακη ηταν ζημιογονα»:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Olympic_Airways#Olympic_Airways_to_Olympic_Airlines

      Στην τελευταια παραγραφο λεει «Despite all predictions, traffic for Olympic in 2007 increased to a total of 5,977,104 passengers (3,115,521 in domestic and 2,681,583 in international flights) compared to approximately 5,500,000 passengers in 2006. It is estimated that OA earned approximately 780 million euro in 2007»

      780 εκ. ευρω κερδος μονο το 2007 (!) να το τρυψεις στα μουτρα των νεοφιλελευθερων πολιτικακηδων και δημοσιοκαφρων!

Leave a Response