ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ! Στα κάγκελα οι πολίτες που καταγγέλλουν – Η αίτηση εγκρίνεται αλλά τα χρήματα δεν πιστώνονται

Κοινοποίηση:
katag

Το απόλυτο χάος επικρατεί εδώ και λίγες ημέρες με το Κοινωνικό Μέρισμα.

Χιλιάδες πολίτες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με τις καταγγελίες να έρχονται μαζικά στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ. Νέα καταγγελία αναφέρει το εξωφρενικό. Πολίτης υποστηρίζει ότι έκανε αίτηση, αυτή εγκρίθηκε αλλά τα λεφτά δεν πιστώνονται.

Διαβάστε:

Γεια σας, στις 7/12 μόλις άνοιξε η πλατφόρμα του koinonikomerisma.gr κάναμε αίτηση και εγκρίθηκε, βάλαμε το ΙΒΑΝ της συζύγου μου άλλα είναι και ο αιτών μέσα δηλαδή εγώ (συνδικαιουχος) – στο βήμα 3 αναφέρει ότι το ΙΒΑΝ πρέπει να είναι είτε του κυρίου δικαιούχου είτε του συνδικαιουχου άλλα δεν πιστώθηκαν..Τι έφταιξε; εδώ και λίγες ώρες εμφάνισε παρατήρηση: Η συσχέτιση του IBAN με τον ΑΦΜ του αιτούντα δεν μπόρεσε να επαληθευθεί.”

Ενω παραμένει εγκεκριμένη! Το πρωί της Πέμπτης ο Ταγαρης είπε πως απ τις 1.500.000 αιτήσεις οι 150.000 περίπου μεταφερθήκαν για τις 21 (άλλαξε τελευταία στιγμή ότι θα γίνουν 3 πληρωμές) και εξηγεί πως θα πρέπει να ελέγξουν το ΙΒΑΝ όσοι δεν πληρωθήκαν αν είναι συνδικαιουχοι, Το έχουμε ελέγξει στην τράπεζα και είναι όλα εντάξει, τι πρέπει να κάνουμε τώρα; Μπορείτε να μας βοηθήσετε; Να ακυρώσω την αίτηση και να κάνω νέα με ΙΒΑΝ που είμαι εγώ κύριος δικαιούχους; η να περιμένω αν δεν πιστωθούν την Πέμπτη το απόγευμα να την ακυρώσω και να κάνω νέα; Αν κάνω τώρα νέα αίτηση πότε θα πιστωθούν; 28; Είναι όλα σωστά έχουμε ελέγξει το ΙΒΑΝ μέχρι μεταφορά κάναμε μέσω ebanking για να δούμε αν είναι σωστό.

Άλλοι δήλωσαν ΙΒΑΝ που είναι κύριοι δικαιούχοι και δεν πληρωθήκαν! Τους εμφανίζει το ίδιο μήνυμα! Ενω άλλοι βάλανε ΙΒΑΝ συνδικαιουχου και έχουν πληρωθεί κανονικά!

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

2 Σχόλια

  1. Έχω κάνει αίτηση 12/12/2018 για το κοινωνικό μέρισμα βάζοντας σωστό iban του δικαιούχου(είδα με τα μάτια μου το βιβλιάριο του) και ενώ εγκρίθηκε και περίμενε ο άνθρωπος να πληρωθεί στις 14/12/2018 δεν μπήκαν χρήματα στον λογαριασμό του, έτσι μπήκα στην εγκεκριμένη αίτηση και είδα το μήνυμα ότι δεν υπάρχει συσχέτιση του ΑΦΜ με τον iban, οπότε τον έστειλα στην τράπεζα για να το διορθώσουν. Όμως του είπαν ότι είναι σωστά δηλωμένο το ΑΦΜ και ο iban είναι εντάξει οπότε δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι από την τράπεζα. Τι να κάνω, ακύρωση της αίτησης και υποβολή νέας με τον ίδιο iban (διότι ο άνθρωπος δεν έχει άλλον) ή να κάνω την αίτηση στο όνομα της συζύγου με δικό της iban μπας και το πάρουν?

  2. Όσοι έχουν πρόβλημα με το iban και το ΑΦΜ να πανε στη τράπεζα που έχουν δηλωσει και να ενημερώσουν το ΑΦΜ του αιτουντα του μερίσματος

Comments are closed.