“Μεταμόρφωσαν σε Ινδιάνους το Χριστό και την Παναγία στα Θρησκευτικά Γ’ Δημοτικού”. Αλήθεια ή ένα από τα πολλά ψέμματα του διαδικτύου; Ας μας απαντήσει η κυρία “Μπίλντερμπεργκ” Κεραμέως, της γνωστής οικογενείας, βεβαίως, βεβαίως

Κοινοποίηση:
thriskeia-xristos-panagia-indianoi

Εμφανίζουν τους Ινδιάνους ως «Παναγία» και «Χριστό» στο βιβλίο της Γ’Δημοτικού που διδάσκουν στα Ελληνόπουλα προκαλώντας το θρησκευτικό αίσθημα των Ελλήνων αλλά και δημιουργώντας σαθρές βάσεις «Πανθρησκείας» και συγκρητισμού.

Ειδικότερα στις ηλικίες στις οποίες απευθύνεται μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα Πίστης καθώς τα παιδιά αρχίζουν να διδάσκονται τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό ως κάποια αρχετυπική μορφή που συναντάται ούτε λίγο ούτε πολύ σε όλες τις θρησκείες, πολιτισμούς και φυλές.

thriskeia1

Συγκεκριμένα η ιστοσελίδα noiazomai.gr που έφερε το θέμα στην επιφάνεια γράφει: Πρόκειται για εμπαιγμό της Ορθοδοξίας, παραποίηση της Θεοτόκου και του Κυρίου, αλλά και για περιφρόνηση της Βυζαντινής μας Αγιογραφίας, την οποία παρέκαμψαν επιδεικτικά οι αρμόδιοι, προκειμένου να παρουσιάσουν το συγκεκριμένο ζωγραφικό έργο του παπικού κληρικού John Giuliani από τις ΗΠΑ, που αναφέρεται στην ινδιάνικη φυλή Τσεγιέν!

thriskeia2

katohika.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

3 Σχόλια

  1. ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΑΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΑ…ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΕΓΕΛΑΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΤΛ ΚΤΛ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ…

  2. τους σώφρονες δασκάλους λυπούμαι που θα είναι υποχρεωμένοι να λένε αυτές τις πατάτες. φυσικά αν ήμουν ακόμη στην τάξη διδασκαλίας,όπως έκανα το 1986 με τα μαθηματικά της τρίτης, θα σκίζαμε αυτές τις ηλιθιότητες από τα βιβλία.Σημείωση: μετά από τρία χρόνια,όσες σελίδες σκίζαμε καταργήθηκαν από το ΥΠΕΠΘ.

  3. Ουυυυ! Ξερετε, ποσα αισχρα, υπαρχουν;;; Το βραδακι. Στο φεις.

Comments are closed.