ΜΗΝΥΜΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ! «Ετσι γίνονται οι μεγάλες ληστείες στις συγκοινωνίες»

Κοινοποίηση:
361e7aaa51d149f5bf81a88436219f32

Την αγανάκτηση του ως προς την ληστεία που πραγματοποιείται στις αστικές συγκοινωνίες εξέφρασε προς τα αρμόδια υπουργεία ο κ. Ιωάννης Αντωνόπουλος. Δείτε τι αναφέρει χαρακτηριστικά και θα καταλάβετε:

Προς τα υπουργεία

ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ΕΡΓΩΝ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ και τον

ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΑΣΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΑΘΗΝΩΝ (ΟΑΣΑ)

Αθήνα, 16 Σεπτεμβρίου, 2019

Κυρίες και Κύριοι,

Αγανακτώ, όπως οι περισσότεροι, γιατί κανείς δεν πληρώνει εισιτήριο! Η Εξουσία εφαρμόζει σπουδαιοφανή συστήματα, αλλά τελείως αναποτελεσματικά. Οι συγκοινωνίες στην Ελλάδα μπορεί να είναι ιδανικές και να παρέχουν και σημαντικά κέρδη, αρκεί να είναι αποτελεσματικές. Δηλαδή, το πιό απλό, να πληρώνουν το εισιτήριό τους οι επιβάτες.

Υπάρχουν πολλοί οργανισμοί και μέσα τα οποία δε γνωρίζω. Η παρούσα απευθύνεται σε όλους αυτούς και κυρίως στα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών. Η παρούσα πρόταση μπορεί να εφαρμασθή από όλα τα συγκοινωνιακά μέσα.

Αν υποθέσουμε ότι σε όλη την Ελλάδα υπάρχουν 1000 Αστικές Γραμμές, όλων των συγκοινωνιακών μέσων, και η κάθε Γραμμή πραγματοποιεί 20 Δρομολόγια την ημέρα, έχομε 20.000 δρομολόγια, επί 50 επιβάτες, κατά μέσον όρο ανά δρομολόγιο, ίσον 1.000.000 επιβάτες ημερησίως, (βεβαίως μετακινούνται πολλοί περισσότεροι) επί 1 Ευρώ, κατά μέσον όρο, έχομε Ε1.000.000 ημερησίως, επί 30 ημέρες Ε30.000.000, επί 12 μήνες, Ε360.000.000 τον χρόνο. Αυτά, κατά την υπόθεση, έπρεπε να ήταν τα έσοδα των Αστικών Συγκοινωνιών.

Επειδή όμως οι περισσότεροι επιβάτες δεν πληρώνουν εισιτήριο τα έσοδα μειώνονται πολύ και οι συγκοινωνίες πάσχουν θανάσιμα και εγκληματικά. Ας υποθέσουμε ότι το 1/3 των επιβατών δεν πληρώνει εισιτήριο, αυτό σημαίνει ότι, περίπου 16 επιβάτες, ανά δρομολόγιο δεν πληρώνουν, ήτοι 330.000, επί Ε1,E330.000 Ευρώ απώλεια, ημερησίως, επί 30 ημέρες Ε10.000.000, επί 12 μήνες, Ε120.000.000!

Το μοναδικό αποτελεσματικό σύστημα είναι οι εισπράκτορες. Τα 1.000 δρομολόγια, επί δύο βάρδιες, χρειάζονται 2000 εισπράκτορες, 2000 άνεργοι με μία πολύ σημαντική εργασία. Θα έχουν ένα γνωστό μηχάνημα που ελέγχει τα εισιτήρια, (υπάρχει ο χρόνος), όποιος δεν έχει σφραγίσει εισιτήριο, δεν θα ληστεύεται με 20 φορές την αξία του εισιτηρίου, αλλά με ένα χάρτινο εισιτήριο που θα του παρέχει ο εισπράκτορας, με τρία Ευρώ. Όποιος δεν θα πληρώνει θα κατεβαίνει από το

λεωφορείο. Βέβαια, στην κρίση του εισπράκτορα θα είναι αν ο επιβάτης είναι ανήλικος, ηλικιωμένος, ανήμπορος ή οι συνθήκες δεν το επιτρέπουν.

Το μηχάνημα θα μπορεί να καταγράφει πόσοι έλεγχοι έγιναν στην βάρδια του. Από κάθε καταγραφή ο εισπράκτορας θα εισπράττει ένα μικρό ποσό, ίσως τρία λεπτά. Για κάθε εισιτήριο που θα διαθέτει θα λαμβάνει ένα ποσό, ίσως 10 λεπτά.

Ο εισπράκτορας θα ελέγχεται από την υπηρεσία του και με την μαρτυρία του οδηγού, ώστε να προβαίνει σε αυτούς τους ελέγχους και να μην κάθεται στο καφενείο, ως συνήθως. Τα έσοδα από τους ελέγχους και τα χάρτινα εισιτήρια θα είναι το μεγάλο κίνητρο για όλους τους εισπράκτορες. Οι εισπράκτορες θα κοστίζουν περίπου Ε30.000.000 και θα συνεισφέρουν πάνω από E100.000.000, ποσά των εργατών που θα ενισχύουν την Αγορά. (Οι εισπράκτορες θα είναι περισσότεροι, αλλά και τα έσοδα θα είναι περισσότερα.)

Επιβάτες χωρίς εισιτήριο 330,000 επί Ε3, Ε1.000.000 ημερησίως, επί 30 ημέρες Ε30.000.000 τον μήνα, επί 12 μήνες Ε360.000.000! Οι ΄Ελληνες μπορούν να έχουν υπερπολυτελείς συγκοινωνίες, αντί να σκοτώνονται από αυτές.

Βεβαίως, τελικός Στόχος είναι η καλή λειτουργία των συγκοινωνίων. Αν υπάρξει ορθή προβολή με όλα τα μέσα επικοινωνιών, ότι όποιος εισέρχεται σε μέσο συγκοινωνιών πρέπει απαραιτήτως να διαθέτει το ανάλογο εισιτήριο, διαφορετικά θα εκβάλλεται από το μέσον. Όταν αυτό γίνει γνωστό και εφαρμόσιμο, όλοι θα φροντίζουν να έχουν το εισιτήριό τους. Όπως γινόταν πάντα και γίνεται σε όλα τα μέρη του Κόσμου. Εντός 3-6 μηνών η καταβολή των εισιτηρίων μπορεί να ανέλθει και στο 99% όλων των επιβατών.

Οι εισπράκτορες μπορούν να παραμείνουν, διότι θα είναι πάντα χρησιμοι και τα έξοδα από αυτούς είναι πολύ μικρά, έναντι των τεραστίων εσόδων. Μπορούν να παραμείνουν μέχρι να υπάρξει σύστημα ασφαλές κι αποτελεσματικό, οι επιβάτες θα πληρώνουν το εισιτήριό τους και η ανεργία θα πέσει κάτω του 6%. Οι εισπράκτορες δεν θα διαθέτουν πλέον χάρτινα εισιτήρια, αλλά μπορούν να εισπράττουν ένα καλό ποσό από τον αριθμό των ελέγχων, για να ελέγχονται και οι ίδιοι, αν κάνουν τους ελέγχους.

ΓΕΝΙΚΑ

1. Στην παρούσα πρόταση προεξέχει η Ιδέα του συστήματος με την συμμετοχή εισπράκτορα. Η ασυδοσία της μη πληρωμής του εισιτηρίου υπάρχει γιαπολλά χρόνια και μπορεί να υπάρχει για πάντα χωρίς την παρούσα μοναδική λύση.

2. Αυτή είναι μία υποθετική παράσταση, στην πραγματικότητα κινούνται πολλοί περισσότεροι επιβάτες και οι συνθήκες είναι πολύ σύνθετες.

3. Όταν υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες άνεργοι που μπορούν να λύσουν το οξύτατο πρόβλημα και όλοι κλαίνε για την ανεργία και τις εγκληματικές συγκοινωνίες, κάποιοι έχουν στάχτη στα μάτια τους.

4. Ο είσπράκτορας θα έχει μία θέση στο συγκοινωνιακό μέσο, αλλά θα κινείται να ελέγχει τους εισερχομένους.

5. Οι μη πληρώνοντες θα οδηγούνται στις εξόδους και θα εκβάλλονται στην επομένη στάση.

6. Οι εισπράκτορες θα πρέπει να είναι πολύ επαγγελματικοί και υπομονετικοί για να μη δημιουργούν επεισόδια. Είναι καλύτερα να μη κατέβει κάποιος παρά να δημιουργηθεί επεισόδιο.

7. Τα χάρτινα εισιτήρια θα είναι κατασκευασμένα ώστε να μην πλαστογραφούνται.

8. Σαφής στόχος είναι να υπάρξει μία οργανωμένη ενημέρωση ώστε όλοι να μάθουν και να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να εισέλθουν σε συγκοινωνιακό μέσο χωρίς εισιτήριο. Αυτό γρήγορα μπορεί να επιτευχθεί ώστε το 95% ή ακόμη και το 99% των επιβατών να καταβάλουν το εισιτήρό τους.

9. Η εφαρμογή της Πρότασης μπορεί να γίνει από τα αρμόδια όργανα, με την πλήρη γνώση των πραγματικών αριθμών και περιστατικών και θα υπάρξουν και οι σαφείς νομικές ρυθμίσεις της λειτουργίας του.

10. Το Σύστημα είναι κατοχυρωμένο με Copyright. Παραχωρείται στις αρμόδιες αρχές υπό τον όρο ότι, εφόσον το εφαρμόσουν, θα αποδώσουν την νόμιμη προμήθεια.

11. Η εφαρμογή του Συστήματος, και ιδίως η καταβολή προμηθείας, θα βοηθήσει πάρα πολλούς που γνωρίζουν τα πάμπολλα παρόμοια θέματα που μπορούν να επιλυθούν με μεγάλο όφελος για το Κράτος αλλά κυρίως τους Έλληνες.

Η παρούσα πρόταση απεστάλη ταχυδρομικώς και ηλεκτρονικως στα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών και τον ΟΑΣΑ∙ θα κοινοποιηθεί στις δημόσιες αρχές, τα ΜΜΕ, και άλλους παράγοντες, ώστε να γίνει γνωστή και ίσως κάποιοι συμβάλλουν στην καλύτερη εφαμογή του, όπως, ίσως, και να προκαλέσει τις αρμόδιες αρχές να το εφαρμόσουν.

Ιωάννης Αντωνόπουλος


ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

9 Σχόλια

  1. Και πολύ καλά κάνουν και δεν πληρώνουν τα ντ@β@τζηλίκια του κράτους που χρεώνει 1,40 το εισιτήριο από 1 Ευρώ που ήταν σε περίοδο κρίσης που μειώθηκε το εισόδημα και αυξήθηκαν οι φόροι! Επιπλέον, το ηλεκτρονικό εισιτήριο καταγράφει της διαδρομές μας! Ορίστε τι πρέπει να γίνει για να φτιάξουν οι συγκοινωνίες της Αθήνας:

    Να ξεσηκωθεί ο κόσμος εναντίον του ηλεκτρονικού φακελωτικού εισιτηρίου και να αποκατασταθεί με το παλιό χάρτινο! Μετά ας μπούνε και ελεγκτές!

    Το ηλεκτρονικό εισιτήριο και κάρτες είναι φακελωτικά καθώς περιέχουν τον ΑΜ.ΚΑ του κάθε επιβάτη, πράγμα που σημαίνει ότι καταγράφονται οι μετακινήσεις τους σε αληθινό χρόνο!

    Πολύ ευχαρίστως να μιλήσω με στοιχεία!

    1. Δε μας ρώτησε κανένας και μας επέβαλαν το φακελωτικό ηλεκτρονικό εισιτήριο με το ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ!

    2. Δε μας ρώτησαν επίσης να διαλέξουμε μεταξύ συχνότερα & αποδοτικότερα δρομολόγια και ηλεκτρονικά εισιτήρια και τις ίδιες με τώρα δυσλειτουργικές συγκοινωνίες

    3. Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μας κόστισε 95 εκ. Ευρώ + 15 για την τηλεματική του, οπότε 110 εκ. Ευρώ σύνολο, σύμφωνα με τον ίδιο τον ΟΑΣΑ και το υπουργείο υποδομών

    4. Με αυτά τα 110 εκ. μπορούσαν να αγοράσουν νέα λεωφορεία (καθώς υπάρχουν οχήματα νεκροφόρες που έπρεπε να αποσυρθούν τουλάχιστον 7 χρόναι πριν, και κινυνεύουμε νά’χουμε θύματα), νέα ανταλλακτικά, λάστιχα, τακάκια φρένων, προσλήψεις οδηγών (έχουν να γίνουν απο το 2008), προσλήψεις τεχνικών, και γενικά προσλήψεις απαραίτητου προσωπικού ώστε να γίνεται το συγκοινωνιακό έργο

    5. Εκτός ότι έχουν μειωθεί δραματικά τα δρομολόγια και η ποιότητα υπηρεσιών συγκοινωνιών, ειδικά τα νυκτερινά λεωφορεία (όπως το 500 και 790) έχουν δρομολόγιο κάθε 1 ώρα (!!) και τα Χ14 και 11 (τρόλλεϋ) κάθε 45 λεπτά λες και είναι ΚΤΕΛ! Λοπόν, Τι ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ τα ηλεκτρονικά εισιτήρια απ’την στιγμή που δεν έχουμε συγκοινωνίες;;;

    6. Οι «τζαμπατζηδες» αυξηθηκαν δραματικά απο τον Φεβρουαριο του 2011 όταν η κυβέρνηση Παπαχρέου πήγε το εισιτηριο απο 1 Ευρω, στο 1,40, σε συνδυασμό με την κατάργηση του εισιτηρίου των 0,50 Ευρω (ήταν για λεωφορεία μόνο το συγκκριμένο), σε συνδυασμό με τις μειώσεις του εισοδήματος, αύξηση φορολογίας, και αύξησης της ανεργίας, τις μείωσεις των δρομολογιών και ποιότητας των συγκοινωνιών

    7. Αυτοί που δεν πληρώνουν κυρίως είναι οι λαθραίοι

    8. Οι ΔΗΜΟΣΙΕΣ συγκοινωνίες είναι κοινώφελο έργο, όπως είναι η αστυνομία, πυροσβεστική, η Δημόσια υγεία, η δημόσια καθαριότητα, ο καθαρισμός απορριμάτων, τα σχολεία, κτλ. Δεν είναι κερδοφόρα επιχείρηση! Όσο για τους «τελικούς αποδέκτες» (όπως λες), Είμαστε ήδη (σε άλλους τομείς), χρόνια τώρα

    Όπως για παράδειγμα, Οι εισαγόμενοι έχουν τσάμπα υγεία απ’την πρώτη μέρα άφιξής τους στην Ελλάδα! Ανασφάλιστοι όλοι εννοείται! Ακόμη και ο πρώην υπουργός υγείας, Ανδρέας Λοβέρδος, παραδέχτηκε δημόσια πως οι εισαγόμενοι κοστίζουν στα δημόσια νοσοκομεία 400 εκ. Ευρώ το χρόνο!

    Εν τέλει, για να ξεκαθαρίσω δεν έχουμε πρόβλημα γενικά με την πληρωμή και τον έλεγχο των εισιτηρίων αρκεί:

    1. Να υπάρχει χάρτινο εισιτήριο και όχι το φακελωτικό ηλεκτρονικό λες και είμαι στε κατάδικοι ή ζούμε σε απολυταρχική δικτατορία

    2. Να υπάρχει προσιτό εισιτήριο (1 Ευρώ το ενιαίο) και επιστροφή του εισιτηρίου του 0,5 Ευρώ (για τα λεωφορεία μόνο). Αυτά που αναφέρω εδώ στο 2 ήταν έτσι προ κρίσεως

    3. Να δικαιούνται οι άνεργοι δωρέαν μετακίνηση (όπως γίνεται τώρα)

    4. Να δίνουν οι συγκοινωνίες κίνητρο στους επιβάτες να τις πέρνουν, και για να σε προλάβω, προς Θεού, ΟΧΙ ακριβή βενζίνη/πετρέλαιο!

  2. Ο ΠΑΛΙΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΟΑΣΘ ΕΙΧΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ 120 ΑΤΟΜΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ. ΗΡΘΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΕΔΙΩΞΕ ΤΗΝ ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΣΤΡΑΤΟΥΣ ΤΖΑΜΠΑΤΖΙΔΩΝ ΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ 60.000.000 € ΕΣΟΔΑ ΕΤΗΣΙΩΣ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΑ 15.000.000 € ΕΤΗΣΙΩΣ. ΤΡΟΜΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΔΩΡΕΑΝ.

  3. Σε επαρχιακες πολεις υπαρχουν ακομη εισπρακτορες και δεν χανεται ουτε ενα ευρω.Σωστος ο φιλος.

  4. μην ξεχνατε παιδια τοσοι λαθρομεταναστες εδω ταξιδευουν δωρεαν τωρα οσο για τα μηχανακια που λετε τα πηραν οι εκαστοτε κυβερνωντες οχι για να πουλησουν οι κινεζοι κλπ αλλα για να παρουν την μιζα καπιοι αυτα ειναι γνωστα μιζες παντου αυτη ειναι η λεγομενη δημοκρατια της μιζας ολα τα αλλα ειναι απλως οδοντοκρεμα

  5. Τα χρηματα που εχουν δαπανησει τοσα χρονια με τα ήλεκτρονικά τους μηχανηματα, τα υπολόγισες; Διοτι αυτος ήταν ο λογος που εδιωξαν τους εισπράκτορες και οχι γιατι τους στοιχιζαν!
    Μα ετσι ειναι.. Πώς αλλιως θα πουλαγε η κινα και η ευροπη τα μηχανηματάκια τους να δουλευουν τα κ@λοεργοστασιάκια τους?
    .
    Ενας γνωστος μου οδηγός, που ειχε παρει τα λεωφορεια τοτε που τους τα εδωσε το πασοκ νομιζω, μου ειχε πει, πως, οσο, ειχαν, αυτοι, τα λεωφορεια, γ@μηθηκαν να βγαζουν λεφτα!!!! Χέστηκαν στο χρήμα!!!
    Οι σιχαμενοι προδοτες πολιτικοι τα εκαναν ολα εις γνώσην τους._|
    .
    Κύριοι Εισαγγελεις και Στρατιωτικοι,
    απο τους μόνους που κινδύνευε ο Ελληνικος λαος είναι απο τους πολιτικους και οχι απο τους «τρομοκράτες». Αυτοί ηταν οι πραγματικοι τρομοκρατες. Και οσο δεν τιμωρούνταν οι πρώτοι δημιουργούσατε εσεις, το «προηγουμενο» για τους επόμενους. Αν και οπως αποδείχθει οι ίδιοι είναι ακόμη. Τα παιδιά τους!
    Εσεις σε ποιόν Θεό ορκιστήκατε?
    Σε ποιό Σύνταγμα?

  6. Δηλαδή ο φίλος μας λέει το σύστημα του Παπαδόπουλου !!!
    Αυτά είναι γνωστά αν θέλανε τα κάνουν αλλά δεν θέλουν !

    Όλα φτιάχνουν αλλά δεν θέλουν οι κυβερνήσεις !
    Όπως και η ΔΕΗ και ΟΤΕ κλπ

    Πρέπει τα λεωφορεία να γίνουν και αυτά ιδιωτικά σιγά σιγά το μετρό κλπ

    Και τι copyright και μαλακίες μας λέει ο τσογλανος ο εργολάβος ! Σύστημα Παπαδόπουλου ειναι

  7. Δηλαδή ο φίλος μας λέει το σύστημα του Παπαδόπουλου !!!
    Αυτά είναι γνωστά αν θέλανε τα κάνουν αλλά δεν θέλουν !

    Όλα φτιάχνουν αλλά δεν θέλουν οι κυβερνήσεις !
    Όπως και η ΔΕΗ και ΟΤΕ κλπ

    Πρέπει τα λεωφορεία να γίνουν και αυτά ιδιωτικά σιγά σιγά το μετρό κλπ

Leave a Response