ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΠΟΛΥΒΡΑΒΕΥΜΕΝΗ” ΕΥΔΑΠ – Χωρίς νερό εδώ και δύο μέρες στα Μελίσσια

Κοινοποίηση:
ydap

Στα κάγκελα βρίσκονται εδώ και αρκετές ώρες οι κάτοικοι των Μελισσίων, οι οποίοι δεν έχουν νερό από χθες Παρασκευή.

Όπως υποστηρίζει η καταγγελία κατοίκου στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ, όλες οι οχλήσεις προς τις βλάβες της ΕΥΔΑΠ έχουν χτυπήσει σε τοίχο με αποτέλεσμα όλοι να τρέχουν στα περίπτερα για να αγοράσουν εμφιαλωμένο νερό.

Διαβάστε την καταγγελία του κατοίκου:

“Αυτή η εταιρεία που λέγεται ΕΥΔΑΠ Α.Ε. (το χρηματιστήριο την μάρανε) μας έχει αφήσει χωρίς νερό από το πρωί και η απάντηση τους για το χρόνο αποκατάστασης είναι αργά το απόγευμα (χωρίς να γνωρίζουν καν συγκεκριμένη ώρα χρόνου αποκατάστασης). Σημειωτέων εχθές από τις 6 το απόγευμα μας άφησαν πάλι χωρίς νερό και μας είχαν δώσει χρόνο αποκατάστασης στην αρχή για τις 12 το βράδυ και μετά για τις 5:00 το πρωί (Κάποια στιγμή το πρωί ήρθε για λίγες ώρες). Στο τηλεφωνικό κέντρο ανέφεραν ότι η βλάβη είναι πολύ σοβαρή και παρ’ όλα αυτά στο σημείο εργάζονταν 2-3 άτομα σε μια τόσο σοβαρή βλάβη, όπως οι ίδιοι ανέφεραν. Όπως καταλαβαίνετε βρισκόμαστε στη δεύτερη μέρα χωρίς νερό  και χωρίς καμιά ειδοποίηση ή έστω μείωση της πίεσης (σαν προειδοποίηση πριν τη διακοπή) ώστε να μαζέψουμε νερό για όλες τις ανάγκες του σπιτιού. Το πιο αστείο είναι ότι αναφέρουν όταν καλείς το 1022 ότι είναι το Επιχειρησιακό Κέντρο (ανάθεμα αν γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό το τμήμα).  Υπάρχει καμία υπευθυνότητα από αυτή την εταιρεία που διαφημίζει στο twitter της ότι βραβεύτηκε; Ή μόνο θεωρία; Πόσο ζώα πρέπει να αισθανόμαστε σ’ αυτή τη χώρα; Πόσο απαρχαιωμένο είναι το δίκτυο της ΕΥΔΑΠ τελικά;

Ευχαριστώ.”

ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ: