«ΜΙΛΗΣΕ» Ο ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΑΣ ΤΟΥ ΜΟΙΡΑΙΟΥ MIRAGE 2000-5: ΠΩΣ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ Ο ΣΜΗΝΑΓΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΛΤΑΔΩΡΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ “ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΔΙΑΡΡΟΕΣ” ΑΠΟ ΤΙΣ “ΠΟΝΤΙΚΟΦΩΛΙΕΣ” ΤΟΥ ΠΕΝΤΑΓΩΝΟΥ

    Κοινοποίηση:
    MPALTADOROS

    Ο καταγραφέας του μοιραίου «Mirage 2000-5» που κατέπεσε 9 μίλια από το αεροδρόμιο της Σκύρου και παρέσυρε στο θάνατο τον ήρωα σμηναγό Γιώργο Μπαλταδώρο, έδωσε τις απαντήσεις τις οποίες ανέμεναν στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας για τα αίτια της συντριβής.

    Είχε αποσταλεί στη Γαλλία και στις εγκαταστάσεις της κατασκευάστριας εταιρείας του «Mirage 2000-5» και όπως αναφέρουν πηγές της Πολεμικής Αεροπορίας οι απαντήσεις ήρθαν και δείχνουν πως η πτώση οφείλεται στην παραίσθηση του χειριστή.

    Είναι το ενδεχόμενο στο οποίο είχαν καταλήξει εξ αρχής οι εμπειρογνώμονες της Πολεμικής Αεροπορίας, βασιζόμενοι κυρίως στην μαρτυρία που είχαν από τον Νο2 του ζεύγους των «Mirage» που είχε απογειωθεί εκείνη την ημέρα για να αναχαιτίσει τουρκικά F-16 στο Αιγαίο.

    Όπως επιβεβαιώθηκε από τους Γάλλους εμπειρογνώμονες, ο άτυχος σμηναγός, Γιώργος Μπαλταδώρος, υπέστη το λεγόμενο βέρτιγκο, που αποτελεί τον εφιάλτη των πιλότων και «κάρφωσε» στην θάλασσα με μεγάλη ταχύτητα.

    Υπενθυμίζεται πώς ο δεύτερος χειριστής γλύτωσε σαν από θαύμα, αφού και τα δύο «Mirage» πετώντας μέσα στα σύννεφα κατέβηκαν πολύ χαμηλά προκειμένου να βρουν καθαρό καιρό και να προσγειωθούν στη Σκύρο.

    Ο Νο2 κατάφερε να απαγκιστρώσει όπως λέγεται στη γλώσσα το πιλότων στα 300 μόλις πόδια, αλλά ο Γιώργος Μπαλταδώρος συνέχισε την καθοδική πορεία «καρφώνοντας» με μεγάλη ταχύτητα στα νερά του Αιγαίου.

    Οι Γάλλοι που εξέτασαν όλα τα στοιχεία του καταγραφέα πτήσεων απέκλεισαν οποιοδήποτε ενδεχόμενο τεχνικής βλάβης στο αεροσκάφος, αλλά οι έρευνες από τους εμπειρογνώμονες της ΠΑ συνεχίζονται εξετάζοντας και το κινητήρα του αεροσκάφους, αλλά και ορισμένα άλλα όργανα που έχουν εντοπίσει στον βυθό της θαλάσσιας περιοχής της Σκύρου, στο σημείο όπου συνετρίβη το «Mirage 2000-5».

    Οι μέχρι στιγμής έρευνες έχουν αποκλείσει επίσης, όπως αναφέρει το militaire.gr και ο δημοσιογράφος Πάρις Καρβουνόπουλος κι ένα ακόμη ενδεχόμενο που κάποιοι στην Πολεμική Αεροπορία είχαν αφήσει ανοιχτό. Αυτό της υποξίας που μπορεί να είχε προκληθεί ίσως από κάποια τεχνική δυσλειτουργία σε συνδυασμό με το μεγάλο ύψος στο οποίο είχαν πετάξει για πολύ ώρα τα δύο «Mirage 2000-5» την ημέρα της πτώσης.

    Η ολοκλήρωση του πορίσματος αναμένεται το επόμενο διάστημα και όπως σε κάθε τέτοια περίπτωση θα είναι απόρρητο. Μόνο αν προκύψουν κάποια ευρήματα τα οποία αφορούν στην ασφάλεια πτήσεων και για τα οποία πρέπει να ενημερωθούν οι χειριστές των «Mirage» θα κοινοποιηθούν, αλλά και πάλι υπηρεσιακά. Κατά τα άλλα πρόσβαση στα στοιχεία του πορίσματος μπορεί να έχει μόνο η χήρα του Γιώργου Μπαλταδώρου.

    SXOLIO ΜΑΚΕΛΕΙΟ: Το ΜΑΚΕΛΕΙΟ δημοσιεύει τα γεγονότα και την εκδοχή αυτή από τη συστημική ενημερωτική σελίδα, κρατάει όμως πολύ μεγάλες επιφυλάξεις για τραγικά συμβάντα που πάντα υποκρύπτουν σκοπιμότητες ανάμεσα στην “αιθαλομίχλη” των ερευνών του Πενταγώνου. Όπως ακριβώς κάναμε και με την πτώση του ελικοπτέρου στην Κίναρο με τους 3 νεκρούς. Που το “πήρε η ριπή του αέρα”. 

    ΚΟΙΝΟΠΟΗΣΗ:

    3 Σχόλια

    1. Και το αεροπλανο να ειχε βλαβη σιγα μην εριχναν οι γαλλοι το φταιξιμο σε αυτο αφου ειναι δικη τους κατασκευη.Μονο ενας ουδετερος μπορουσε να πει την αλληθεια.

    2. Η χώρα έχει νοοτροπία κρυψινισμού. Το πόρισμα της πτώσης του ελληνικού F-16 στην Ισπανία είναι δημόσιο.

    3. Κλασικές θεωρίες συνομωσίας και δεν βλέπουμε ποτέ την αλήθεια. Αυτά μας έφαγαν σύντροφοι εδώ μέσα…

    Comments are closed.